tisdag 1 september 2009

Sluta titta ner..

på bilder ska jag absolut göra!
Jag får så snyggt fluff under hakan. Men vad göra när det är en treåring som tar bilderna? :)
*
Vad kallar man det jag har på mig på denna bilden? Tunika är det inte..den är inte så lång, tröja känns det inte som och blus är ett ord som är lite..njaaee! Vad säger ni?
Det är iaf en av inköpen jag gjorde häromdagen!
*
Har vi någon som är synsk här bland läsarna?
För isf behöver jag hjälp med att hitta mitt örhänge som jag fick ryckt ur örat av en hästsvans igår! :(
Mitt älskade örhänge..en sötvattenspärla som jag fått av min lillebror för 12 år sen! :(
Varför hade jag dom på i stallet kan man ju undra. Men jag har dom på mig alltid! Får glädja mig åt att dom har varit flitigt använda och inte legat och skrotat i ngn fin ask! :)
*
Nu ska jag ut i solen lite!
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jätte fint kort din dotter tagit!
Hoppas att du hittar örhänget!
Kram

promenader på landet sa...

Hoppas du hittar örhänget igen! Ha en skön kväll i det sköna vädret! Kram Maria

Cecilia sa...

Vilket fint kort på dig! Mathilda ska nog bli fotograf.
Hrm..jag vet inte vad man kallar den, har själv nåt liknande.
Tror du inte örhänget finns i stallet?