fredag 4 september 2009

Den lokala puben!

Ikväll ska jag minsann på den lokala puben!
Vi har ett bed&breakfast här i "byn" och där har dom pub på fredagar och temakvällar sista lördagen varje månad!

Ikväll är det tjejerna i byn som tänkte träffas över ett glas..rosé i mitt fall! :)
Sist var vi 12 st, undrar hur många som dyker upp ikväll!
Jag är iaf helt slut och hoppas att jag orkar ta mig dit.
Har jobbat hela dagen, ska snart laga middag sen blir det stallet och sen..sen är det dit! *gäsp* ;)
*
Vet inte vad jag kommer ta på mig men detta är bekvämt!
Och det funkar ju både till vardags och till en stillsam pubkväll! :)

Vad gör ni ikväll?
Kram på er!

13 kommentarer:

Annika sa...

Hmmmm slappar i soffan kan jag tänka...:) det är grått o regnit o vad passar då bättre än lite bra teve o ett handarbete... kanske blir det popcorn också.... tycker du ska ta dom kläderna... snygga o passar bra för en pubkväll.... ha det nu så jättekul!!!! Kram Annika

ps. du kan väl klämma en öl för mig va....

Grodmamman sa...

Här händer det inte mycket ikväll. Är helt slut efter vår studieresa och sonen har feber. En lugn kväll framför tv:n och hämtmat blir det nog!:)
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallå! Snygg outfit!
Här är det myys kväll..sonen har kompis på rgen mys kväll däruppe...stora tösen är borta på filmkväll..vi andra äter hambutgare, slappar o ska kolla på film...EN HELT VANLIG FREDAG HOS OSS;)

Ha en Myyysig fredags kväll!
~~~Kramelikramis ♥ MammaMillis~~

p.s..TÄVLING HOS MIG-Välkommen!!

Åsa /En Sida Med Mat sa...

Hej!!
Vad trevligt det lät!!
Här blir det en tidig kväll för jag ska jobba imorgon bitti...:(


Tack snälla för den fina "reklamen" du gjort!

Jätteroligt att du hittat bra recept hos mig...det sporrar mig att fortsätta!


Hoppas du får en trevlig kväll!
Mvh Åsa.

EN INREDOHOLIC sa...

Så söt du är!! Underbart sommarfräsch!

Krukorna har jag köpt på staken o veken i helsingborg. Var några år sedan. Men de har mkt krukor. Vet inte vem som kan ha liknande?

KRAM o trevlig helg, o nice time på puben :)
Jannice

anna J sa...

Fin du e linnea!!

josse sa...

SNYGG DU Ä......
Hoppas huvudet mår bra idag =)
Duuuu, jag har inte glömt dig idag,,, utan hör av mig i eftermiddag,,, Eas åkte och fiskade nu, så han hann inte kolla golvet, men gör det när han kommer hem.... =)

Kram kram j

C De-sign sa...

JÄTTE FIN är du!!! Hoppas att du orkade...och fick en mysig kväll på puben! Jag är helt slut jobb och dessutom har jag haft tre föreläsningar i rad om design och silversmyckena som jag importerar.... kul... men man blir trött (och jag är ju en gammal dam.......;-) ) Kul att det bföds en massa barn och du är säkert en toppen barnmorska!!!! Ha en skön helg! Stor Kram fr C

MammasRussin sa...

Vad fiiiin du är! Gillar slitet/romantiskt i kombo sådär. Kul med pubkväll! Hoppas det blir riktigt kul! Här hemma blir det innesittarkväll, det regnar och regnar...trist! Men det kom precis lite fikagäster som jag får ta hand om tror jag! Ha det bra! KRAMIS

josse sa...

Hej Nea,,,,, Jag har huvudvärk , grrrrrr!!!! Du Eas va ute å kikade på golvet nu,,,, det är ju spittet inplastat, så man kan ju inte riktigt se,,,, det är tort, sen så är det ju ekonomi golv, eas tyckte de såg bra ut!!!!! Men om ni ska ha 60kvm,,,, då kanske vi ska ta lastbilden ändå säger han?????

- Duuu, imon hade vi tänkt köra till M =) =) grrr, ni skulle ju kommit,,,, Kraaaaaaaaaam j

Huset på kullen sa...

Hej, det är nog mitt första besök här. Vad mysigt hus ni verkar ha.

Ha en skön söndag så ska jag kika vidare i din blogg

/Lind

promenader på landet sa...

Hoppas ni hade det trevligt det brukar ofta bli bättre när man har kommit på plats! Fräscha kläder alltid snyggt med jeans och vitt! Kram Maria

chokladblomma sa...

Tackar för hälsningen, och jag tror nog att det veckan blir lättare när den väl är igång. Det är ju nu innan som jag stressar upp mig för att inte missa ngt!
Snygg outfit!
Kram