lördag 12 september 2009

En underbar människa!

Idag har jag haft äran att få besök av en (två!) av dom mysigaste människor jag träffat!
Att vara så glada, goa, varma, mysiga, trevliga och Generösa!
Dom jag pratar om är In my house Josse och hennes sambo! :)
Hon och hennes Eas kom hit med en leverans till oss!
*
Ni har gjort min dag...vecka och förmodligen år oxå! :) Tack goa ni!
*

Stylade för fotografering! ;) Och nä..jag tycker inte att foppa skor e snyggt!
*

Nu blir det stallet, sen sova för att sen jobba natt på ett knökafullt förlossningen! :)

Ha en underbar helg!

Kram...

4 kommentarer:

Jessica sa...

Hej,
Vad fint det blir i er trappa!
Blir nog snyggt med vitt räcke tror jag!
Kul att träffa bloggvänner i verkliga livet.

Vilket härligt jobb du har!
Fortsatt trevlig helg,
kram
Jessica

C De-sign sa...

Härligt när man träffar människor och känner som du gör!!!!!!! Det finns så mycket "gott" och inspirerande i möten att uppleva! Du, jag tycker nog att det vore fint med målade bruna (det andra är nog för mycket jobb) ELLER vita trappräcken! Mina är vita ...eller var...hm... de är verkligen shabby...om jag ska vara ärlig...men ÄKTA shabby av tidens tand..... Blir det vitt runt korgarna kanske det blir snyggast med vita räcken....... Ha nu en bra helg, trots ett knökfullt BB!!!! Stor Kram fr C

Grodmamman sa...

Skulle också vilja träffa Josse! Hon verkar vara en "frisk fläkt"!:)
Kram

Cecilia sa...

Härligt när man träffar underbara människor!! Hur blev golvet?