lördag 29 augusti 2009

Vilken vecka!

Tiden bara rusar iväg! Undrar helt enkelt vart denna veckan har blivit av!?
Visst..har hunnit med en del men ändå.
Det har ridits en hel del på den väldigt(!) sommarfeta hästen. Nu ska han verkligen igång på riktigt..slut på enstaka mysiga skogsturer! :)
*
Sen har jag jobbat! JOBBAT!!
Det föds barn som aldrig förr. Och dessutom så verkar dom ha pratat ihop sig om att fullkomligt storma förlossningen samma dagar och samma tider! Lustigt! :)
Men jag har hunnit med lite klädköp oxå men det visar jag imorgon så jag har något vettigt(?) att visa då! :)
*
Nu ska jag ner och stoppa handen i min jättepåse med godis jag köpt idag!


Mysigt att rida barbacka. Men med Mathilda så blir det inom inhängnad!
Denna soffa har det inte nötts särskillt mycket på den sista tiden! Här har vi avslutat kvällsmaten klockan 21.15 och "natten" dricker lite kaffe!
Men jag gillar mitt jobb så mycket! :)
*
Ha en mysig kväll och tack för att ni tittar in fast jag inte varit så aktiv! :)
Kram kram

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Måste var mysigt att jobba på förlossningen även om det är körigt!:)
Härligt att rida också!
Här är det också fullt upp på veckorna, men idag har jag tagit det ganska lugnt!:)
Kram

Nadja sa...

Ja du... verkar som ni får fortsätta att jobba på. Var på MVC i veckan och skulle få tider för resten av grav. Det var ganska svårt att få ihop det kan jag säga :-D Fullt upp där oxå *hihi*
Kul att du trivs på jobb och att du äntligen "hittat hem".
Kram

promenader på landet sa...

Vad mysigt att jobba på förlossningen måste vara underbart att få vara med om när nya små liv föds! Härligt det ser ut att rida också! Må så gott kram från Maria

Cecilia sa...

Men där är ju MIN barnmorska Anne-marie!!!. Den andra tjejen var på BB när Alice föddes. Ni ser väldigt fräscha ut där..;.)

Söt hästbild på Mathilda o dig. Gillar hon att rida? Det varkar så:-)
Vi ses på onsdag!!
Kram

Engelska Villan sa...

Hej!
Vi är i samma bransch, på ett sätt, du o jag :) Jag lallar iaf också omkring i Landstingets kläder på arbetet :) Jag är sjuksköterska på en hematologisk vårdavdelning.
Vad mysigt det ser uta på hästryggen!! Är det din häst?? Lyckost!!
Japp, tjejerna har använt trollsvansarna FLITIGT kan jag upplysa om...
Kram Anna
P.S. Guuuuuud vad fint det ser ut i lekstugan!! D.S.

EN INREDOHOLIC sa...

Vad intressant och roligt jobb du har!! O vilken häst. SKulle vilja lära mig o rida. Red när jag var liten, men sedan har jag blivit rädd. Ser så fritt ut på något sätt!!

KRAM på dig du goa!

Jannice