lördag 19 september 2009

Trötter gör inlägg! :)

Jobbar natt denna helgen. Känner mig som en överkörd....ja, vad som helst egentligen.
Önskar att jag kunde sova liiiiite längre. Men jag får hoppa i bingen om några timmar igen för annars vet jag inte vem som ska ansvara för mina handlingar nästa natt! :/

Tack för er gulliga omtanke om mig och min bil! Den är fixad, det blev den redan i tisdags!
Det är inte lätt att bo här utanför "byn" utan varsin bil! Var det ett I-land vi bodde i?


Idag tänkte jag bara bjussa på en underbart skön låt!
Den är sååå bra!
Den spelas även i filmen 50 first dates...och även den filmen gör mig barnsligt lycklig! :)

För övrigt tillverkas det brädor och ljusstakar för glatta livet! :) Har fått en del beställningar men ska även försöka göra lite att sälja på en prylmarknad till nästa helg!
Ha en underbar dag och njut av det underbara vädret!
Kram på er..!

2 kommentarer:

Annika sa...

Åhå... är heller ingen sjusovare när jag jobbar... men man kan ju ta en lite napp víd teven så där på kvällskvisten innan man far iväg igen..:) ser att du målar o står i .. Kul... Kram Annika

MammasRussin sa...

Hej lilla tröttis :-)
Skönt att höra att bilen är fixad! De är bra att ha, när de funkar....Den där låten är så himla go! Känns dock inte som att rösten hör ihop med personen?!
Vad kul att du tillverkar på beställning! Var ska du på prylmarknad? Hade ju varit kul att gå på! Särskilt om du ska sälja!
Ha det bäst, KRAMIS