onsdag 2 april 2008

Utsikt

Hej hej!

I mitt förra inlägg glömde jag att lägga ut bilderna på vår vackra utsikt från min älskade balkong, så jag gör det idag istället.
Tyvärr är det inte lika fint väder idag..typiskt när man är ledig. Men det får jag ju ta när jag hade önskat regn förra veckan.




Det ligger några, men inte många, hus runtomkring. Men dom ser man lätt förbi. Jag bara älskar att stå och titta bort mot havet och bara andas. Jag känner sån frid då.

Om man på sommaren tittar åt detta hållet brukar man se båtarna när dom går ut.

När man hör fladdrandet av hissande segel blir man bara lite avundsjuk! ;)Det låter ju så härligt. Vi kommer nog aldrig köpa segelbåt men en "vanlig" liten sak med motor hade vi kunnat tänka oss!

Idag har jag ju som sagt ledig dag och jag har inte så jättemycket planerat.

I morse målade jag några träljusstakar vita. Har haft en vän här på lite frukost..men nu har jag ingen aning. Vi kanske skulle ta en sväng till stan!? Vi får se..

Ha en toppen dag!

//Nea

4 kommentarer:

pudelflicka sa...

Tacl för trevlig kommentar på bloggen. Nej djur tycker nog inte om att vara blöta.
Ha en bra dag.
Hedvig

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Åh vad härligt det ser ut verkligen. Hoppas ni har det bra. Kram Lisa

C De-sign sa...

Så härlig utsikt du har! Jag har alltid haft en längtan efter att bo vid havet...Österlen..... jag förstår att du känner frid där!!!! KUL att se lite länkar till bloggar!!! ( och att jag kunde hjälpa till) Har en jobbig arbetsvecka och ska nu ta lite kaffe och bara VILA....skulle vilja ha din utsikt! Ha det såååå bra! Kram fr C

faster atta sa...

Hej! Hittade hit via en annan blogg! Vilken underbar morgon du fick efter nattjobbet, äta frukost ute kan man ju faktiskt göra snart. Vardagslyx.... ti-hi....