lördag 1 maj 2010

Nu är hyllan vit! :)

Hyllan blev målad. Nu är den vit och fin! :)
Ibland kan man undra varför man inte har tagit tag i saker tidigare, särskilt när det faktiskt är så otroligt lätt och snabbt gjort att just måla ett hyllplan!

Såhär såg det ut innan!

Fortfarande stör högtalarna mig. Får nog sy överdrag.
Vi vill ju gärna kunna spela musik här nere annars hade den där stereon åkt. Skåpet är fullt med andra saker, annars kunde kanske högtalarna stått där. Nä..sy får det bli!

Firade ni valborg igår?
Vi vart nere i kohagarna här nedaför, där hade byaföreningen fixad med lite bål, sång och mys!
När vi gick ner såg jag små gullvivor titta upp i gräset...nu är verkligen våren här hos oss! :)
Gräset har tagit sig så bra och det är "hyfsat varmt" så om ca 2 veckor (om vädret är fortsatt bra) så släpper vi hästarna på sommarbete! LYCKA!!!!

Nu ska jag äta lite frukost och eventuellt iväg till ett litet loppisställe. Ni andra där ute som visar era fina fynd har fått det att suga i loppis/fyndar tarmen! ;)

Ha en fin lördag!

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hyllan blev jätte fin i vitt och jag förstår dig angående högtalarna. Maken tycker att våra ska stå på den nya skänken jag vill ha när vårt kök är färdigrenoverat. Får väl se vem som bestämmer om det!:)
Vi firade valborg med att fira kusinen L som fyllde 9 år.
Kram

Nettan sa...

Jättefint! ..men det där med högtalare och tekniska prylar överhuvudtaget ä ju ett problem, så himla fula!
Tack så jättemkt för tipset ang mitt fågelbad, skall jag absolut testa!
Kram Nettan

Sara sa...

Hyllan blev superfin!
Kram

C De-sign sa...

Så fin hyllan blev! Ja snart ska hästarna ut på sommarbete....vilken ljuvlig tid vi har framför oss! Ha det nu så bra! Stor Varm Kram fr C