onsdag 28 april 2010

Bättre sent än aldrig!

Jag känner att jag är ganska sent ute när det gäller dessa kuddar!

MEN..det struntar jag i!

Jag har gått och klämmt och kännt på dessa kuddar varje gång jag varit på Ullared dom senaste åren.
Dom är verkligen inte dyra men jag har ändå prioriterat andra saker.
Men sen i sommras/höstas har jag verkligen velat ha dom och då har dom givetvis varit slut!
Men häromdagen var en kollega till mig där och köpte dessa två! :)
Dom kommer nog att få sin plats i mina korgstolar på vår övre balkong! :)
Kommer sitta sååå mjukt och skönt och spana över havet! :)
Jag har köpt en annan sak oxå!
En bok om betong!

Jag har en bok sen tidigare men har aldrig "fått tummarna ur" att gjuta.
Känner mig vrålinspirerad att få prova!
Vill bla annat göra detta "grillbord"!
Men har förstått att det är inget man börjar med!
Då får jag väl göra en kruka först då! ;)

Fint va!?



Jobbigt när man blir så sugen på att göra nästan allt i denna vackra bok! :)
HAR EN FRÅGA OXÅ!!
Vi lade för ett tag sedan nytt furugolv i vårt kök.
Vi lackade bara det.
Nu tänker vi lägga samma golv i sovrummen.
Ska vi lacka, olja, pigmentera mörkare eller ljusare???
Vad tycker ni??
Ha det fint så länge!
KRAM

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Det är klart att du ska ha de där kuddarna om du gillar dem! Man ska ha saker man tycker om hemma!:)
Vi är några tjejer som har sagt länge att vi ska träffas och gjuta i betong. Kanske att det kan bli av nu i vår.
Kram

Cecilia sa...

Mycket fina och passande kuddar i ert hem!
Vad gäller betong så tycker jag det är såå fint och snyggt. Men det dröjer nog länge innan jag ev. själv provar.

Ha det gott! Kramis-

charm design sa...

Tusen tusen takk for din kjempe søte kommentar.......
Så utrolig fin den betong boken så ut,jeg elsker betong "ting" spesiellt til ute bruk.
Ønsker deg en super fin uke.
Klem Heidi

Dicksonska våningen sa...

Jag gillar mörka golv :)

Det där med slipning av möbler... konstigt nog känner jag att jag kan ta vår andra grupp också så kom du med dina möbler!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Annika