tisdag 4 maj 2010

Keramik! :)

Då var det ny vecka igen!
Jag har varit långledig men har inte fått mycket gjort då en envis förkylning har plågat mig.
Men nu är jag bättre och det är dags att börja jobba igen..typiskt!
.
Skrev sist att jag var loppissugen!
Det blev en liten loppis i ett garage en liten bit härifrån.
Där hittade jag dessa supersöta små keramikskålar. Perfekta att ha flinsalt och malen peppar i på bordet när man vill göra sig till! ;)

Visst är dom fina?!

Gamla brickor hittar man ju oxå hur ofta som helst. Denna har legat ett tag och skräpat men har nu äntligen fått lite vitfärg på sig.
Hade tänkt prova att göra decoupage men har inte hittat ngt roligt att limma ännu..så idag textade jag lite istället.
Kommer passa fint till sommaren att bära ut fikat på! :)

En kopp te nu sen kallar sängen!
Kram kram...

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Gillade din bricka!
Kram

Cecilia sa...

Vilken underbart söt bricka, den gillade jag! Å så är det hjärtan och allt...
Hoppas ni mår bra så kanske vi kan ses en dag?
Kram!

MammasRussin sa...

Heeeeej.... vad fin hyllan blev vit!!! Hihi kommer ihåg alla turer med denna hylla!!! Brickan du gjort var ju alldeles för fin!!!
Tack för numret häromdagen! KRAMIS

Malin - I min trädgård sa...

Men vad snyggt du textar! Bra fund!

Kram M