fredag 28 maj 2010

Djuren har tagit vår tid! :)

Sätt nu inte lunchkaffet i halsen..men här kommer ett inlägg! :)
.
Efter förra inlägget trillade det in lite beställningar och en del av dom var till morsdag. Jättetrevligt och kul!
Hoppas sakerna har kommit fram ordentligt! :)
.
Här hemma har det verkligen inte hänt mycket som har varit ngt att visa eller berätta om.
.
Har släppt min underbara häst på bete och han stormtrivs! :)
Vi öppnar upp hagen hästarna går i annars och sen kan dom gå på JÄTTE MYCKET mark ända ner till havet! Härligt!
.
Vi har pysslat med våra råttor!

Mathilda med sin favoritråtta Geromino! :)
.
Mina fynd som jag lovade visa står "fint" på fel håll i garaget och det blir inte mycket till bilder av det. Men jag har bilder i mobilen som jag ska lägga över så ni får se! :)
.
Nu ska jag ta och packa ihop lite saker för idag bär det av till Mamma!
Det blir en blixtvisit med lite kompisträffar, eventuellt ett glas vin på Lilla Torg i Malmö, lite shopping och sen bär det av hem imorgon igen!
.
Ha en riktigt mysig helg!
Kram på er!

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tror att det är många som har mycket runt omkring nu och då är det bloggen man först prioriterar bort. Men det är alltid kul att höra ifrån dig!:)
Ha en bra helg!
Kram

Dicksonska våningen sa...

Dagarna är längre tack vare ljuset men man vill göra så mycket annat än att vara inne framför datorn...

Vi har en hästgård en bit från huset och de är så fina att se på, hästarna.

Ha det så bra i solen!
Kram Annika

Anonym sa...

Vilken söt tjej! :-) Jag har grabbar i hennes ålder, men min dotter är vuxen. Jag saknar råttorna jag hade, en dag ska jag ha råttor igen... Må så gott!

MammasRussin sa...

Ho ho?! Allt väl därnere hos er? Var ju ett tag sen nu! Ha det gott, hoppas vi hörs snart!
KRAMIS

In my house sa...

Önskar dig en Fin Midsommar helg, med massa god mat, skratt & Myyyyys.

Kraaaaam josse