måndag 3 november 2008

För ett år sen blev jag kär..

..i en ljusslinga!



Den var så söt att jag bara var tvungen att köpa den. Hade ingen aning då, och har det fortfarande inte, vart jag ska hänga den. Givetvis ska den vara på Mathildas rum men mer än så vet jag inte.
Blev lite besviken när jag kom hem med den och upptäckte att den är "sluten". Med det menar jag att att det är sladd i båda ändar och det ställer till det lite.

Ser ni sladden? Och den är så kort att det int går att fästa upp den. Förlängningssladd?

Möjligen skull jag kunna hänga den runt en spegel och då gömma sladdändarna bakom den. Hhmm..

Tar gärna emot lite förlag på hur ni hade gjort och om det finns ett bra sätt eller ställe att hänga den. Den har ju legat nerpackad lite för länge nu! :(



Idag och imorgon ska jag jobba. På onsdag åker jag och svärmor till Ullared! Det ska bli jättetrevligt att få gå där och strosa i lugn och ro!

Ha det bra så länge!
Kram kram

..ser nu att bilderna är lite dimmiga. Fotograf Mathilda har använt kameran lite!

12 kommentarer:

In my house sa...

Åååå, jag blev oxå kär nu..... Ullared, gud va kul,,, där hittar man alltid mycket gott och blandat!!! Jag, mamma, syster ska till dina hemtrakter idag,,, Ekohallen och markislagret,,, ska bara bli bra i magen!!! Ha de så kul på Ullis...

Många kramar j

Lallis - liv och leverne sa...

Tänk att vi är kära i samma...slinga:)
Jag hittade en precis likadan förra året och var bara tvungen att köpa den till mina döttrar. Urgullig!:)
ha en fin måndag.
KRam Lallis

Cecilia sa...

Hrm..jag tycker inte dte hänt mycket här hemma på evigheter. Det känns som Claras rum aldrig blir färdigt. Jag har inte hängt upp sänglampa, tavlor, foton m.m eftersom jag inte bestämt mig förrän nu med ränderna. Kollade på lite röda nyanser idag...svårt.

Jättesöt ljusslinga! Men jag vet inte hur du ska hänga upp den...??

Grodmamman sa...

Vilken söt ljusslinga! Har tyvärr inga tips på hur du ska få upp den snyggt, men du hade ju en idé själv så du löser det säkert!=)
Kul med Ullared också.
Kram

MammasRussin sa...

Tjena bruden! Jag har en slinga med samma dumma slutna koppling...värdelöst...Min slinga har jag liggande i en korg. Men där kommer ju inte din fina till sin rätt på samma sätt..SVÅRT!
Jag slår dig en pling imorn och uppdaterar listan hi hi :-)
KRAMIS

In my house sa...

Halloo, igen!!! Jag såg din julslinga på Ekohallen igår,,, åååå så söt!!! Men Alex ville inte ha den =( Och jag hade nog inte fått haft den här för Andreas =)

Kram på dig

Annika sa...

Villken söt slinga... men svår att montera upp.... har inget bra förslag just nu... är avis på dig som får åka till Ullared..... där är sååå kul.... kram Annika

Designe sa...

Vilken söt slinga och vilket fint rum hon har! Kram :)

Sara sa...

Hejsan
Så fin den var ljusslingan. Önskar dig en fin helg.
Kram Sara

In my house sa...

Va snäll och söt du ä....
- Jo, jag anväde vattenb/färg!! Men faktiskt så lyser de lite gult på vissa ställen,,, målade många gånger,, sen orkade jag inte mer,,, för de lyser ju ändå.... Fast om man slipar riktigt ordentligt så slipper man nog de,, ja bara ruggade upp ytan lite!!!
- Och har ju glömt att skriva om kottarna,,, dom har ja fått av svärmor,, som dom plockade i Skåne någonstans, på deras lille tripp... Dom är jumbo stora med taggar på....
Ha de gottit kram j

C De-sign sa...

Hej
Vilken söt ljusslinga... jag ska nog ta och ta fram mina nu... det är ju så mörkt så det skulle behövas att lysa upp lite.... vet inte hur du bäst ska fästa upp den med sladdarna...det är alltid ett problem tycker jag, men efter ett tag "ser" man det inte... och det är ju kanske bra!!!! Önskar dig en jätte skön helg....kör lagom fort...Kram kram fr mig!

Anonym sa...

ULLARED!!!! det var längesedan...längtar dit. kan tänka mig att där är mycket nu innan jul. Kram Lotta