torsdag 20 november 2008

Nu så!

Oj, vad jag blir trött av att gå upp klockan 05.15! Jag var verkligen helt slut igår när jag, med John Blund hängandes i ögonfransarna, klädde ljusstaken med mossa!

Ser nu att jag har slarvat lite vid foten..får bättra på det sen!
Nu fattas bara något fint band att knyta eller någon fin detalj att hänga så kommer den bli riktigt fin och mysig till advent! :)

Det är jobb ikväll igen så snart är det stall, dagis och dusch som gäller!

Ha det bra där ute!

Kram kram

10 kommentarer:

In my house sa...

Den blev fin trots John!!!!
- Tack snälla du,,, det är skönt att höra andras reaktioner,,, inte bara ens egna.....tankar!!!!
- Skulle gått till Kappahl, eller hade tänkt de idag,,, men naturligtvis är ju dålig,,, men jag vet ju att de ä extra pga att man grunnar och blir nervös.... Men men!!!!!
- Min hypnos tant, tyckte att jag skulle försöka komma ur F-kassan å allt,,, försöka klara mig på egen hand,,, att jag skulle utnyttja detta året med sjukpenning och försöka starta nåt och se hur de går,,, för då har jag ju ändå mina ynka säkra pengar!! Så nu snurrar det i huvudet,,,, om vad fanken man ska ta å göra!!!! Hmmm!
- Känner mig lite mer posetiv idag,,, på nåt sätt!!! jag ska klura vidare......

- Och du, jag ska ringa Christel,,, mamma tyckte oxå, efter att ha läst om din vän.... och dig!
- Klart att vi ska hitta på nåt,,, hade vatt super... Ni får flytta hit, så kan vi fanken satsa på att öppna en butik.... =) Näänja,, det hade jag tyckt om. Nää, nu ska jag klura vidare... Å kolla runt på nätet..... Ha de gottit kramar j

Anonym sa...

Jättefin ljusstake!
Synes ikväll;-)

Annika sa...

Den blev jättefin din mosstake.... vilken kul ide.... förstår om du var trött vid den tiden på dygnet..:) Kram ANnika

Sara sa...

Gud så fin din ljusstake blev, jag är imponerad.
Kram Sara

Anna sa...

Jösses vad fina grejor du gör.. Lite snöre o kanske en stjärna eller ngt kul, så e den ju verkligen på topp...
Hoppas all´t e bra med er alla..
Kram Anna

In my house sa...

Hallooo i stugan,,,, jag ville bara önska dig en mysig Fredags kväll.... Många kramar j

Grodmamman sa...

Kransen var ju jätte fin! Tycker om när det är inte är för mycket pynt. Tyckte även att ljusstaken blev häftig.
Och jag som tyckte att det var tidigt när klockan ringde sex i morse!=) Är ganska nöjd med att börja nio på dagarna. Nu börjar ju barnen 8.20 så jag får ändå gå upp, men det är skönt att slippa stressa.
Ha en bra helg!
Kram

MammasRussin sa...

Så fint, så fint!

Anonym sa...

åååh vad fin den blev, riktigt bullig och vintrig :) riktigt bra knep, ska kolla om jag kan klä min ljusstake så, har en likadan som din fast brun (arvegods), kul om den kom till användning :)

stor kram sara

Anonym sa...

hej Nea...roligt att ha hittat till din sida...visst vill man hinna med mer pyssel än man gör!? Kram Lotta lämna gärna en kommentar på min sida.