fredag 16 maj 2008

Tjusigt..eller hur!?

Hej hej!

Tack för era funderingar och förslag angående mina kläder. Jag har bestämmt mig!
Det blir den röd-rutiga klänningen. Den känndes roligare. Köpte ett par väldigt snygga skor igår som jag tänkte ha till.
Ni ska få se nästa helg hur det blev!

Var inne i Kristianstad igår..svängde förbi ÖoB igen och hade turen att dom hade fått in fler vaxdukar.
Jag köpte en blommig historia som är "textil vaxduk". Köpte det och hoppas att det står emot lite regn i alla fall!

Klädde om soffan när vi kom hem och.....Voila!
Fint va??

Nu när det kom på en ny klädsel så tror jag nog att det får vänta med målning..ser fint ut ändå!

Nu ska jag ner och börja laga lite mat. Är super hungrig!

Ha en underbar helg!

/Nea

10 kommentarer:

C De-sign sa...

Hej
Vad många inlägg jag missat!!! Kul att läsa så mycket och du din mammas torp är underbart!!!!! Ibland funderar jag på att sälja mitt hus och köpa ett torp..... vet inte varför, men jag har ALLTID velat bo i Skåne....nära havet... kanske beror det på ljuset...jag vill ju måla!!! Ännu några år kvar till pensionen...men sedan.... ja vem vet!!! Ett litet galleri med konst och silver.... kanske.... Önskar dig en riktigt skön fredagskväll....jag är också hungrig nu..ska laga något! Kramar fr C

Grodmamman sa...

Vad fin soffan blev! Jag såg också de där dukarna och blev också sugen på en sådan till vårt utebord.
Kram

Sara sa...

Hejsan
Vad fint det blev, det håller säkert mot vatten. Kan jag länka dig?
Kram Sara

Lavendelkvisten sa...

Vilket härligt tyg du hittade till soffan - den blev jättefin!

Ha en bra helg!

Kram Åse

Cecilia sa...

Tänk att en liten tygbit kan göra så mycket!? Somrigt och fint!

MammasRussin sa...

Så fint o gulligt o pluttenuttigt!! Du valde ett perfekt tyg/vaxduk kan jag säga! Blev väldigt fint live åxå kan jag intyga :-D

C De-sign sa...

HEJ DU HAR EN UTMÄRKELSE ATT HÄMTA INNE HOS MIG!
KRAM FR C

Annika sa...

Du kommer säkert att bli jättefin i klänningen. Den var snygg fast jag röstade på den blå. Blå är nämligen favvo här. Vad praktiskt med vaxduk på soffan. Då slipper man bli blöter i baken efter en skur. Ha en fortsatt trevlig helg. Annika

Helene på Rörvik sa...

Hej!
Så fin soffan blev med det tyget :-)
Ha det så bra!
Kram Helene

Anonym sa...

superfint! jag gillar det romantiska intrycket!