tisdag 27 maj 2008

Så här blev det!

Hej hej!

I helgen var bröllopet som jag pratat om innan. Bad ju om lite klädhjälp.
Så här blev det!


Det var ett riktigt trevligt bröllop. Det är längesen jag hade så roligt när jag var ute på så stor fest.

När vi kom och jag såg bordsplaceringen blev jag lite nervös. Det var 140 gäster. Min sambo och dom som jag känner lite satt tillsammans vid ett bord. Jag satt bland helt okända människor tre bord bort.
Det där är ju på både gott och ont, att hamna med nytt folk är ju egentligen jättekul..så länge man "matchar" varandra lite iaf!
Så här är det varenda gång det är bordsplacering. Jag hamnar så långt bort från dom jag känner som möjligt!
Antingen tycker dom att.."hon ska få lida". Eller så tycker dom att jag är en så rolig och enkel människa så mig kan som sätta vart som helst. Hoppas givetvis att det är det sistnämnda! ;)

Kan säga att denna placering var en fullträff! Jag hade såååå jäkla roligt! Jag och mina "grannar" hade samma (tidvis låga) humor! Skrattade nästan hela tiden!
Tackar så jättemycket!

Brudparet var så oerhört vackra. (Lägger inte ut någon bild på dom här för att jag inte har frågat) Bröllopet var högt upp på en kulle bland slottsruiner med utsikt över havet. Supervackert! Det är nästan så att jag oxå blir sugen på ett giftemål.

Får väl veta mer om det senare idag för jag ska nämnligen åka och spå (vägledning!) mig om en stund. Det ska bli riktigt intressant!
En av mina bästa vänner har varit där några gånger och det är nästan kusligt korrekt hon säger saker.

Nu ska jag ta och skriva ut lite fotografier som ska få följa med mig.

Hoppas ni får en lika spännande dag som mig!
/Nea




Vet inte hur jag har lyckats men jag kan inte få bort denna bilden. Någon som vet?

4 kommentarer:

Sara sa...

Hej
Vad snygg klänningen var, du valde rätt! Du måste berätta om spåtanten!
Kram Sara

Grodmamman sa...

Du var jätte fin i klänningen! Visst vore det kul med ett eget bröllop? Det tycker jag i alla fall, har dock inte fått med sambon riktigt på detta.
Kram

Anonym sa...

Så himla sött foto på er ;-) Kan du inte berätta lite kort om spå-besöket??? Jag är väldigt nyfiken på vad hon hade att säga!!!

Lavendelkvisten sa...

Roligt att det blev ett lyckat bröllop med många skratt - och kanske en och annan rörd tår också? :)

Det ska gå att ta bort bilden när du är inne på inlägget i Redigera inlägg. Markera bilden och tryck delete. Tryck sedan Spara.

Kram Åse