lördag 31 juli 2010

Idag har jag fyndat på loppis...

...det må ni tro! :)
Jag har haft en underbar dag, på ett underbart loppis, med en underbar väninna! :)
.
Körde tidigt, helt själva och med släp! :)
Det är ju lika bra att ha släp med när jag ska iväg. Mange uppskattar nämnligen inte mina samtal när han måste komma och rädda mig för att jag hittat "FYNDET" som jag visst inte får plats med i bilen!
.
Idag är jag precis lika nöjd med mina fynd som jag brukar!
Ni ser själva varför va!?

Jag har idag gjort av med hela 220kr på mina inköp och då är det några böcker och lite tyg som inte syns på bilden som är medräknat!
.

Stolarna är så fina.
Hade tänkt prova göra vid dom..får se sen om jag behåller dom själv eller säljer dom. Men jag är redan djupt förälskad!

Skänken vet jag inte heller om jag ska behålla men det är inte omöjligt! Dom små fötterna fanns till när jag köpte den men en har jag tappat på väg ut från loppisen..surt surt! :( Men det finns massor med furutassar där ute så det kommer säkert att ordna sig! :)


Nu är en tacomiddag precis avslutad och jag tänkte ge mig på godiset! :)
Ha en riktigt mysig kväll!

Kram Kram..!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lite kul faktiskt, vi hade precis sådan stolar när vi bodde i vår lägenhet!:)
Smart att ta med släp redan från början!;)
Kram

Huset på kullen sa...

Vilka fina stolar.. Imponerande att du kör med släp. Vet inte om jag skulle våga mig på det. Skulle nog inte klara av att backa ;)

Ha en skön kväll! Kram Linda