lördag 17 juli 2010

*gäsp*

Jag är sååå trött men kan inte sova!
Nu har jag varit vaken sen halv fem och lyssnat på åska. Jag gillar åska så det är inte så att det skulle vara jobbigt på något sätt!
Fast om jag ska yttra mig om dagens åskväder så tycker jag att det låter som en "elak" åska! Den börjar komma nära nu så efter detta inlägget blir det till att stänga av datorn och käka lite frukost ist! :)
Och vem vet..jag kanske kan fånga någon blixt med kameran! :)
Hittade en låt på Youtube häromdagen som jag lyssnade på när jag var tonåring! Och jag vill påpeka att den är äldre än så..!
Lyssna och njut!


2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vi har ingen åska än, men det regnar. Får bli en innedag här idag och kanske att jag kan få röjt lite i gillestugan då!:)
Den där låten har man ju lyssnat på en hel del gånger.
!:)
Kram

Blogger sa...

Ever wanted to get free Instagram Likes?
Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?