onsdag 7 juli 2010

Sommarväska!

Hej hej!
Hur har ni det där ute?
Kan gissa OCH har ju läst att det är många som har gått på semester och njuter för fullt av vårt sommarsverige!
.
Jag har inte ledigt ännu men det kommer lite längre fram!
Tills dess njuter jag av mina lediga dagar och stunder!
.
Jag har sytt några väskor!
Tycker att dom är så sommriga och söta!

Har några till som det ska sys fast handtag på. :)
Sen är det leveransdag! :)
.
Nu ska jag återgå till mitt pyssel..(fast jag vet hur bra det brukar gå när man väl har hittat in här i bloggvärlden!)
Tjing tjing...

4 kommentarer:

Huset på kullen sa...

Vilken söt väska du har sytt. Önskar jag vore lite bättre på att sy och framför allt ha lite mer tålamod ;)

Ha en bra dag! Kram Linda

Grodmamman sa...

Vilken söt väska! Har du broderat blomman?
Kram

Cecilia sa...

Jättesöt sommarväska! :-)
Är du ledig imorgon (fredag) får du gärna höra av dig, vi ska åka o bada i vanlig ordning.
Kram

Dicksonska våningen sa...

Vilket pysseldam du är!

Väskan var hjärtesöt!

Ha det så bra!
Kram Annika