torsdag 1 juli 2010

Blev det något objektiv då...?

Jodå, visst blev det det! :)
I förrgår styrde jag kosan mot Kristianstad och köpte mig ett objektiv. Det blev ett 18-200.
Känner mig nöjd och hoppas det kommer ge mig många fina bilder! :)

Dessa söta små violer hör sommaren till! Tacksamma små blommor!
Krukan hittade jag på Maxi för en tia och det tyckte jag att den var värd! :)
.
Nu ska jag gå och lägga mig och hålla mina tummar att ingen är sjuk på jobbet imorgon för då får jag flexa hela dagen! :)
*håller tummarna stenhårt*
Natti natti...

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Önskar att jag också hade en bättre kamera, blir tokig på min emellanåt. Utomhus blir bilderna ofta bra, men inomhus...
Håller tummarna för att du kan flexa imorgon då!:)
Kram

C De-sign sa...

Hoppas att du mår bra och har sköna dagar! Jag njter för fullt! Sör liten mus....men ännu sötare dotter...KRAM KRAM fr C

Anna J sa...

När kommer du hit o tar kort med oss?? Vi längtar;)
Kram kram