tisdag 6 april 2010

Bilskrälle!

Hur har påsken varit?
Här har den varit trevlig med fint väder, middag hos svärföräldrarna, kurs i akademisk ridkonst och så lite jobb förståss! :)

Gjorde ju en textad bräda till min goa vän Anna för ett tag sen.
Den visar jag idag!

Vill man beställa en så kostar dom 450kr utan frakt. Måtten är 50x30 cm.


Nu ska jag hälla i mig mitt sista te och sen köra och lämna min lilla bil, som är hel och fri från bulan nu men som har fått lite startproblem.
Hoppas det är något snabbt, billigt och enkelt! *håller tummarna*


Ha en fin dag!
Kram på er!

8 kommentarer:

Jessica sa...

Hej,
Bilar ska bara fungera! Man kan ju bli galen när de inte startar.
Blev ju av med körkortet för snart 2 månader sen och lääängtar som en tok tills jag får börja köra igen (nästa tisdag).

Akademisk ridkonst? Låter komplicerat för mig som bara gått en nybörjarkurs *skratt*

Åh vad fin brädan var! Ska beställa en till min lilla systerdotter Märta när hon döps, hör av mig då!

Må gott,
kram
Jessica

Anonym sa...

Oj herre jisses det var en dyr tavla... Lantliv och loppis,Emmas ideer Marits vita skrin mf är mycket billigare... Du kanske ska tänka om eftersom de är snäppet vassare än dig på att texta också..

Grodmamman sa...

Vilken rolig kommentar ovan, not! Och självklart är den anonym!:) Hoppas att du inte tar åt dig, jag tyckte att tavlan var jätte fin.
Bilar är aldrig billiga, de ska bara fungera och jag blir tokig när de inte gör det!:)
Kram

Anna J sa...

Den e ju så fin!! Hade inte jag fått en av dej i födelsepressent skulle jag köpt en av just DEJ!!
Riktigt riktigt fiiin.. Skit i den mesiga kommentaren som e ovan, verkar vara en mes m tanke på att den e annonym, undrar om vissa inte förstår att det kostar o matreal till den, det e ju liksom inte bara förtjänst..
Men du ha det gott i norr, så hörs vi snart bruden..
Kram från en lycklig ägare av den fin fina tavlan

Emmas idéer sa...

Nej nu du! Detta tar jag starkt avstånd ifrån, personen som skrivit detta kan genast sluta skriva elakt om någon annan & nämna mig i samma mening.

Jag vill inte vara del av elaka kommentarer på bloggarna.

//Emma

Malin - I min trädgård sa...

Vad roligt med en kurs i akademiskt! Varje gång jag läser din blogg och du skriver om ridningen så blir jag såå avis ;-).

Vi har också haft en toppenpåsk! Superhärligt väder! Som sagt, det var tufft med RS för den lilla - sondmatning och inlagd ett par dgn, men nu mår hon toppen igen. Så nu till våren kommer vi med nya krafter! Våren kan verkligen ge energi.

Stor kram M

PS. Snygg tavla! Du textar verkligen fint.

Sara sa...

Vilken fin tavla och budskap...

Kram

agnes stig sa...

Så fin bräda!! Verkligen!