tisdag 20 april 2010

Riktigt trevlig film! :)


Hej hej!

Nu har det ju blivit lång tid igen sen jag gjorde ett inlägg...och jag som tycker att det känns som igår! :)
Har haft massor att göra OCH har varit långledig! :)
Har hunnit städa, mysa med familjen, äta massor med godis, titta på film, mysa med hästen osv. Idag har jag dessutom fått målarkänslor så en hylla har åkt ner och blivit målad, en "skänk" och ett bord ska även dom få smaka på vitfärgen! :)
Bilder kommer givetvis när det är färdigt!

Filmen jag såg heter Ugly truth!
En riktigt trevlig film enligt mig...en film man blir glad av! :)
En trailer kan ni se här !

Nu ska jag minsann gå upp och kvistlacka lite! :)
Ha en fin kväll! :)




6 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Hej Nea!

"Tråkroligt" ska bli ett standarduttryck hos mig från och med nu! Precis så känns det :)

Alltid bra med filmtips. Ska lägga på minnet.

Lycka till med furumöblerna! De kommer säkert att bli väldigt fina!

Kram Annika

Noga Utvalt sa...

Hej där!
Hoppas allt är bra med dig! Underbart att våren har kommit!
Tack för den fina kommentaren om webshopen! Roligt att du gillar varorna!
Din blogg finns med på nogautvalt.se under inredningsbloggar. Hoppas det var ok att jag lade till dig i listan!

Ha det gott!
Kram Nadja

Sara sa...

Tack för filmtipset. Jag gillar filmer man blir glad av.
Kram

Grodmamman sa...

Låter som att du har haft fullt upp med roliga saker den senaste tiden!:)
Heja på med målandet! Det är inte min favoritsysselsättning.
Kram

Jessica sa...

Hej, vad skönt att vara långledig och göra en massa roliga saker!
Igår såg jag "Så olika" av Helena Bergström, en enkel måbra-film det gillar jag.
Du får visa dina nymålade möbler sen!

Hoppas ni också har fint vårväder!
Kram Jessica

Noga Utvalt sa...

Hej Nea!
Hoppas allt är bra med dig! Verkar som att du haft full rulle senaste tiden! Samma här! Ibland behöver man ta en paus i bloggandet!
Du har en award att hämta inne hos mig!
ha en skön söndag!
STOOR Kram Nadja