fredag 9 april 2010

Idag har jag varit på en liten tur..

..till Ronneby! :)
Har sagt såååå länge nu att jag ska åka till söta Josse och hälsa på henne och givetvis spana in hennes butik In My House!
Idag, äntligen, fick jag "tummarna loss" och kom iväg på en snabbvisit!
d
Vilken butik denna donna har!!
Superfin med massor av "jag-behöver-nu" saker!
Tyvärr är jag inte den tätaste just nu så det var inte så myckt som fick följa med hem idag.
Men jag har sett ut en del saker som jag ska (?) ha med mig hem nästa gång.
Gravallvarliga! :)

En sån här fin och härlig bakskål fick följa med mig hem idag!
Jag är helt förälskad i den!
Den ska användas massor!
Vi är riktiga "kladdkakenördar" här hemma och det kommer bli såååå mycket trevligare att baka det nu när jag har en såhär fin skål att sno ihop smeten i! :)
g
Nu väntar snart mysbyxor och chips!
Hoppas att det är några roliga artister i "så ska det låte"!
Kram Nea

6 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Ååå dit skulle jag också vilja åka... lite långt tyvärr.

Trevlig helg.

//Emma

Sara sa...

Önskar dig en fin helg!
Kram

Grodmamman sa...

Vad kul att hälsa på Josse, hon verkar så himla härlig!:)
Gillade din nya skål, var har du köpt den? Behöver en ny och vill ha en som det lätt går att hälla ur.
Tyckte att "Så ska det låta" var riktigt bra idag.
Kram

Dicksonska våningen sa...

Såklart att man ska gå in hos Josse och kika om man har möjlighet :)
Det finns så mycket fint överallt. Det är jättesvårt att stå emot.

Ha en skön helg!

Kram Annika

Cecilia sa...

Vad snyggt klädd du är, fin skinnjacka!

Och jaa, butiken i bakgruden ser oxå väldigt fin ut!

Annika sa...

Vilken snygg skål.. en fröjd att baka i den..... o affärer med mycket fint år så kul att besöka.... man önskar bara att man hade en skottkärra med pengar då.... Ha en skön söndag.. Kram Annika