torsdag 8 april 2010

Att bli lycklig över lite hästdoft!

Jag vill börja med att tacka er gulliga som stöttar och uppmuntrar både via kommentarer och mejl när det kommer trista kommentarer från anonyma! Ni är guldvärda och jag uppskattar er verkligen. Jag uppskattar ju givetvis ALLA kommentarer jag får annars oxå! :)
d
Tänkte tipsa om en smycketillverkare som har en blogg som heter Doris smycken!
Fantastiskt fina smycken, supersnabb leverans och service!
Detta fina armband köpte jag till min lilla Mathilda som gillar det så mycket att hon inte har velat ha det på sig..det är för fint! :)
Men nu ikväll ville hon ha det på så vem vet, hon blir kanske extra fredagsfin imorgon! ;)

Idag har det varit så fantastiskt fint väder här hos oss i Skåne!
Tog hem ett hästtäcke och lade det ute på vår uteplats för att laga det lite.
Min lilla katt blir "tokig" varje gång jag kommer hem med saker från stallet. Lämnar jag skorna framma sitter hon och slickar på dom osv.
Idag har hon legat och åmat (stavas det så?) sig och solat på detta hästtäcke läääänge!
Söta gamla damen!

Vet ni förresten vad det kostade mig att hämta ut min bil?? 50kr! Billigare kan det väl knappt bli! :) Man ska ha tur någon gång! :)

Nu ikväll har vi varit hos min pappa. Blev bjudna på viltgryta! MUMS! Så nu ska mätta, trötta och DYRA jag gå ner i källaren och måla en beställd tavla! :)

Kram på er!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Vilket sött litet armband!:)
Rolig katt ni har också, var säkert varmt och skönt på den där filten!:)
Kram