fredag 26 februari 2010

Pärlhyacinter!

Vill verkligen tacka för era snälla och söta kommentarer och mejl angående min katt
Maja. Blir så glad att det finns så snälla och fina människor där ute som jag inte känner men som tar sig tid att trösta, stötta och uppmuntra. Tack igen goa ni! :)
k
Det fanns kanske ngn som undrade om jag skrev fel på hon och han..men nope!
Han var en hankatt med ett flicknamn. :)

Pärlhyacinter är så otroligt fina!
Vackra och söta!
k
Då inspirationen inte har varit på topp den senaste veckan har det inte hänt så mycket här hemma att visa!


Det har visserligen hänt massor sen förra fredagen...men mest trista saker.
Dator som gick sönder, min bil blev påbackad med ful buckla som resultat, Maja som blev påkörd, superförkylning(igen) och igår fick en bil som körde ALLDELES FÖR FORT, sladd här ute och körde ner hela vår "radda" med brevlådor (12 st närmare bestämmt) och fördärvade grannens staket med gjutna pelare!
j
Så såg min vecka ut..hur såg er ut? :)


Idag är det ju fredag och fredagsmys står på schemat!
Pyjamasen är på, dippan är gjord och nu ska chipsen fram...snart är det Let´s dance oxå!
k
Ha en mysig fredag!
Kramar!!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Förutom en hel del skottande, så har det inte hänt så mycket här hos oss!:) Det hände desto mer hos dig.
Hoppas att du får en bättre helg!:)
Kram

Cecilia sa...

Vilket lugnt, skönt och mysigt avslut på fredan iallafall! :-) En olycka händer sällan ensam sägs det och seriöst så tror jag på det. Hoppas ni är lite mer på banan nu och kan ha en skön helg. Och visst är det sött med pärlhyacinter. Nu tror jag våren är på ingång, eller?
Såg att du hittat till Marias blogg :-) Den är ljuvligt!!
Kram

Huset på kullen sa...

Det var inga roliga saker som händer hos dig. Fy vad hemskt med din katt. Jag är livrädd att våran ska bli påkörd.

Hoppas kommande vecka blir bättre! Kram Linda