lördag 20 februari 2010

När datorn går sönder...

...då får man lite panik kan jag säga!
I fredags, (det var igår men känns som en evighet sen) ville inte datorn starta ordentligt.
Då börjar ju givetvis hjärnan gå på högvarv..alla bilder, filmer, musik..ja allt man har på en dator!
Tack och lov har jag sparat det mesta av bilderna på skivor så det är inte jättemycket som har gått förlorat där hoppas jag! :/

Nu har jag en toppenbra farbror vid namn Tommy och en superpappa!
Tommy och jag hade pratat om en laptop för några dagar sen..som han ville sälja.
Den blev köpt och dessutom köpte jag en minipc...så söt!
Pappa körde den långa vägen och hämtade och lämnade sen till oss. Många mil har han kört min älskade pappa! :)

Nu sitter jag här och försöker lära mig alla finesser och bara njuter av att ha en dator igen! :)




Nu ska jag skaka lite rumpa till denna goa låt!
Ha en underbar lördagkväll!

5 kommentarer:

Mycket annat & lite betong sa...

Usch, hemska tanke. Vilken tur att du hade sparat på skivor. Hoppas att inget har försvunnit.

Agneta

Cecilia sa...

Hurra hurra!!! :-)
Tusen tack för idag! Vi kan väl se en dag som tjejerna kan leka igen??

Kram

Grodmamman sa...

Det är ju en mardröm! Jag har också sparat de flesta bilderna på skivor, men inte alla.
Tur att det löste sig och ny dator är ju aldrig fel!:)
Kram

MammasRussin sa...

WIIIIHH bra att det ordnade sig med datorn!!!
Ha en mysig söndagskväll!
KRAMIS

Huset på kullen sa...

Vilken tur att det ordnade sig med datorn. Vilken mardröm om allt som man har i den skulle försvinna.

Ha en bra vecka! Kram Linda