tisdag 16 februari 2010

Vit kladdkaka!?

..det bakade vi igår!
Men..det var nog första, ända och sista!
Den var god...visst. Men inte som vanlig kladdkaka. Lite för söt och stabbig för min smak!



Annars lufsade jag mest runt igår och småpysslade.

Målade en fönsterkarm..bilder kommer! :)
Bakade oxå som sagt.
Målade brädor! :)

Tokdansade med Mathilda! :)
Det ser riktigt roligt ut när en fyraåring kör "las ketchup" dansen! ;)

Åhh vad jag vill ha ett annat köksbord!
Vi lånade även världens sötaste pudel! Malte!
Jag är fullkomligt förälskad i den hunden!

Mathilda och Världens coolaste Malte
Det är en stallkompis hund och han är så supersnäll och go och det kan passa Mathilda som har stor respekt men ändå älskar hundar! :)

Nu är det ridning som står på schemat innan förlossningsjobb ikväll! :)
Ha en bra dag kära ni!

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Åh, jag som gillar ert köksbord, särskilt stolarna!:) Vad vill du har för bord istället?
Mysigt att få låna en hund ibland.
Kram

Anna sa...

Jag testade också vit kladdkaka en gång ( och har inte gjort det nå´t mer...) Den blev väldigt söt tyckte jag med.
Vilken söt vovve och söt dotter!
Kram Anna

Cecilia sa...

Gud, vilken fin bild på hunden och Mathilda (mest Mathilda)!!! Jag som är hundrädd ser inte denna charmen med dessa djur.

Kul med en pysseldag och skönt att få saker gjorda. Allt OK inför lördag va?!

Kramis

Anna sa...

Hej igen! Vill du beställa barnarmband så hinner du tills lördag. men du kanske hade fixat present redan =) Då är du välkommen en annan gång. kram Anna

Sjöboden sa...

Härliga tulpaner, har oxå gjort vi kladdkaka. En gång.

kram C

Noga Utvalt sa...

Hej!

Tulpaner är så vackert och man får lite vårkänsla av det tycker jag! Jag gillar ert köksmöblrmang! Tycker det är riktigt snyggt att bryta av med mörka möbler sålänge dem inte tag överhand!

Så söt liten Mathilda!! Och vovve oxå såklart!

Kram Nadja

n o r d i n g å r d e n sa...

Malte & Matilda, vilket bedårande par!

Vit choklad kladdkaka, hur gott lät int det!!??

Trevlig helg!