fredag 5 februari 2010

Lite Navy! :)

Samma kollega som betällde den brädan i förra inlägget har betällt lite navytavlor oxå! :)
Sååå otroligt kul att göra!
Det här med att pyssla är något jag verkligen gillar!
h
Tre tavlor ville hon ha och det ska jag givetvis försöka ordna! Så mellan jobb, häst , barn och förkylning så har jag sågat, målat, målat lite till och ja..målat! Nu är det bara listerna som ska på men det får vänta ngn timme till för dom ligger på tork!

Hoppas att tavlorna blir bra...och givetvis uppskattade! :)


Tänkte göra till mig själv oxå men i färgskalorna vitt, beige och brunt...för att matcha vårt tv-rum där uppe! :)

Vad tror ni om det?
h
Idag är det fredag och jag har tre dagars ledighet framför mig. Tror att det blir en färd hem till min mamma! Är dunderförkyld...IGEN men hoppas att jag ska orka ändå! :)
g
Vad gör ni denna helgen?
Ha en mysig kväll!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fina tavlor du gör!
Härligt med en långhelg ledigt!:)
Här är helgen ganska obokad än så länge, vi får väl se vad det blir!:)
Kram

Noga Utvalt sa...

Åhh vilka fina tavlor!
vad duktig du är!
Hoppas du har en fin söndag!

Kram nadja

Mycket annat & lite betong sa...

Hej!
Vilken rolig blogg jag råkade komma in på! Dina tavlor är jättefina. Jag gör också lite marininspirerade tavlor. Vad kul det är!

Hälsningar Agneta

Dicksonska våningen sa...

Så fina tavlor! Stjärnor kan man ha överallt :)

Ha en skön söndag-kväll!
Kram Annika

Cecilia sa...

Hej Nea! Du är sååå duktig. Du har verkligen talang för det kreativa. Hoppas ni har det bra på jobbet, saknar er. Jag är på plan 11 så har du vägarna förbi någongång... kram kram Cissi

K sa...

Hallå det va lääängesen...SORRY att jg är så USEL att kommentera...tiden räcker inte...
SUPERSNYGGA TAVLOR WOW...fattar inte HUR du gör...
KRAMIS <3 K