måndag 1 mars 2010

En härlig liten dam!

Nu känns det kanske tjatigt med pratet om mina djur men...jag får ju skriva om det som händer i livet! :)
h

En liten bild på söta lilla "mimmi" bjuder jag på idag! Hon är ovanligt liten i växten och är otroligt tillgiven. 14 år har hon passerat lilla damen! När man håller henne som på bilden trycker hon hela sig mot en och vill verkligen gosa!


Det känns som att det mesta börjar bli "normalt" igen.
Tänker givetvis på vår älskade familjemedlem som inte finns mer.
Nu har vi införskaffat ny brevlåda, jag har fått ett skadenr av försäkringsbolaget så nu kan jag fixa bulan i min bil och hela familjen mår bättre från förkylningen nu! :)
g

Nu ska jag hjälpa sambo med en CV och sen är det en "födelsebräda" som ska textas och några fårtavlor! :)
Om det är ngn som önskar att beställa är det bara att mejla mig på neaidetgulahuset@hotmail.com.
j

Ha en mysig kväll och håll i hatten! ;)

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ha en bra kväll!
Och du, du skriver ju vad du vill på din blogg!:) Vill man inte läsa så behöver man ju inte det.
Kram

Jessica sa...

Men vilken vecka ni haft! Mer elände än man behöver på ett år (eller två)...

Hur ser en sån där Födelsebräda ut? Har du foto på någon som du gjort? Vi väntar nämligen med spänning på samtal från min syster dom är på BB..
Må gott
kram Jessica

Mycket annat & lite betong sa...

Åh, stackars er. Läste om er katt. Det är det värsta när man har djur, så jobbigt. Saknar er andra katt honom?

Ha det bra
Agneta

C De-sign sa...

Bra att läsa att ni alla mår bättre nu ! och du har rätt våren är på gång! Jag har jobbat lite för mycket och ska vila hela dagen! Önskar dig en fin helg och du jag har en liten utlottning, välkommen in att deltaga! Kram fr C

LenaFia sa...

Hej
Försöker få tag på dig men lyckas inte. Vill bara säga att pengar finns på ditt konto för två tavlor
Ska bli spännande att se dom
Ha det bra
Lena