tisdag 27 oktober 2009

Tadaaaaa!!! :)

Den som söker h*n finner! :)




Jag är numera lycklig ägare till ett Stort, vitt zinkhus!
Nu vill jag ha dom andra storlekarna oxå! Har hittat ett ställe där dom har dom små husen kvar så jag ska nog göra en beställning där! :)
l
Igår gjorde jag en ny bräda!
Tänkvärda ord!


Nu ska jag snart iväg till stallet.
Det laddas för fullt inför helgen då jag ska rida en hubertusjakt! Ska bli sjukt kul! :)
Lite nervöst är det alltid när man (jag) ska iväg.
Det blir jag och min häst...plus 150 andra ekipage som ska ut på Rinkabyfälten och busa i 4 timmar. Två mil ska ridas minsann! :)
Håll tummarna för att jag inte trillar av!

Ha en fin dag!
Kram kram

13 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Åh vad härligt med hubertusjakt! Det var längesedan... ja nu väckte du min hästlängtan ;-).

Jättefin bräda förresten!

Kram M

Grodmamman sa...

Kul att du hittade ditt hus!
Fin bräda du gjort också, får nog ta tag i mitt brädprojekt när dotterns rum är klart!:)
Kram

Cecilia sa...

Jag håller tummarna för att det blir fint väder (ej regn) oxå!!

Fin textning på brädan:-)

Jessica sa...

Jättefint lykthus!
Såg röda och svarta på Bauhaus igår, men det var inga kul färger...

Hoppas du får en härlig dag, på jakt med hästen!

Jättefinbräda, med fin textning.

Må gott,
kram
Jessica

Cathrin sa...

Så roligt med jakt! Har funderat på att vara med tidigare men pållan min har alltid galnat till det precis i lagom tid så jag har fått avstå. (Där är ju så himla fint!) Nu har hon ju dessutom en fölis i magen så det blir inte så värst mycket ridning för mig alls. Skall absolut ta mig en tur till butiken om inte i dag så snart.

Ha det fint och ha så jättekul på jakten (jag är liiite avundsjuk!)

Du har inte lust att avslöja var huset kommer i från? Kan inte bestämma mig för vilket hus jag vill ha och har beslutsångest...

Hälsningar
Cathrin

Vitt o Vältummat sa...

Ska försöka ta mig ner till stan och Kudde och Kandelaber idag:-)
Ha en skön helg
Kram
Åsa

Dicksonska våningen sa...

Jättefin bräda! Så bra inspirationsord att läsa minst en gång om dagen :)

Tvättmedelsburkarna fick jag köpa billigt av min vän som hade beställt dem på Fridas Gård tror jag...

Kram Annika

C De-sign sa...

Hej hoppas att Hubertusjakten gick bra och att du satt kvar i sadeln....Nu är det november och snart har vi julmånaden här! Stor varm kram fr C

EN INREDOHOLIC sa...

så himla vackert hus!! åååå...

bosse är raggdoll :) En underbar ras som jag aldrig stött på tidigare. Skulle aldrig ta ngn annan ras när jag känner till denna. Nyfiken, tillgiven, de säger att de är mer lik hundar. :) Jag är allergisk mot katt men hörde att man kan ha raggdoll. O det har gått bra :)

Färganalys är några veckors väntetid, men ingen panik. Tid ordnar vi, vad skoj!!

KRAM på dig..
Jannice

Natalie sa...

Hej,

Hittade precis till din blogg! Vilket härligt hus vart kan man köpa dem tro?
Bor i Stockholm..

Skulle vara en perfekt julklapp:)

In my house sa...

Hej swnygging..... Oj vad mycket jag ha att göra idag =) Huuuuuu pirrigt!!!! Jag har stängt Måndagar, men jag kommer att vara där ändå, så du kan få komma till en stängd butik =)=) Perso´nlig service.... =)=)

Hepp hopp, nepp,,,, nu får jag brumma iväg! Puss

Sjöboden sa...

Hej!

Tack för rara ord hos mig ;)
Det var det finaste huset jag sätt!! Helt klart!
Åh vad kul att rida hubertus, lycka till!

Kram Caroline

Vitt o Vältummat sa...

Fint med vita hus. Är det fortfarande zink?
Hubertusritt låter intressant. Är ingen hästmänniska så jag vet inte vad det är.
Ha det bra
Kram
Åsa