tisdag 6 oktober 2009

Njuta!

Det är viktigt att ta sig tiden att faktiskt inte göra någonting och bara njuta! Och att njuta är ju faktiskt någonting! :)
ö
Idag har jag haft en mysdag!
En vän kom hit och rastade mig idag.
Gick en lång runda i ett tempo som...eh ja..högt! *flås flås*
Sen en välbetjänt frukost med te, frallor och gott pålägg!

Nu i eftermiddag har jag suttit på våran "groggveranda" i solen med te och bara njutit!

Med goa raggsockar och tjock kofta är det helt underbart att känna solen värma, höstvinden "bita" lite i kinderna och kunna blicka ut mot ängarna och havet. Kvalitet för mig!


Hoppas ni också har haft en härlig höstdag!?
Kram kram


7 kommentarer:

Designe sa...

Vilken härlig dag! Jag är oxå livsnjutare!:) Va fint köksgolvet blev! Kul att du gillade min keramik, blir så glad! Kram :)

Grodmamman sa...

Vilken härlig dag! Och sitta på terassen i höstsolen med en kopp te är ju aldrig fel!:)
Kram

Nadja sa...

Härligt!
Det där med att ta sig tid till att njuta ... ja det kan vara svårt ibland. Inte ens nu när jag går hemma gör jag det speciellt ofta - trots att tiden finns :) Kram

Cecilia sa...

Värsta lyxen för mig, att kunna sitta ner i lugn och ro och dessutom hinna njuta oxå - Lovely!!!

Vitt o Vältummat sa...

Vädret är bra konstigt just nu. Sol ena minuten och storm nästa!
Ha en bra helg
Kram
Åsa

Cathrin sa...

Verkar ha varit en skön dag. Tyvärr tar ju ofta en massa "måsten" över fast man egentligen faktiskt måste bara vara. Något kanske vi småbarnsföräldrar måste göra oftare?

Ha en skön helg!

Hälsningar
Cathrin

MammasRussin sa...

H Ä R L I G T !
Man ska njuta av det lilla!
Här finns smyckesleverans att hämta!
KRAMIS