måndag 19 oktober 2009

Jag vill ha...

...ett vitt fint zinkhus!
Tycker verkligen att dom är supermysiga!
Någon som har sett ute i affärerna ännu?

Bild lånad av "Tyra" på styleroom.

Idag har jag pysslat lite. :)
Efter förfrågan finns det nu ljusblå och ljusrosa färg till brädor.
Det finns även vit "päls" till får tavlorna!
Så nu kan dom som vill beställa välja lite mer! :)

Färgen är lite ljusare i verkligeheten



Suddigt värre! :/

Passade även på idag att göra en egen dop/födelsebräda till Mathilda! Missade "bara" att fylla i födelseåret men vad gör det! Hhhmmm...!

Nu ska jag göra mig en kopp te!

Kram kram



6 kommentarer:

MammasRussin sa...

Heeej! I´m back :-)
Vilka fina pastelliga brädor! Gillade den ljusblåa jättemkt!
Visst är ljushusen fina! Jag letar åxå! Surprise, vi brukar ju gilla samma saker! Men jag vill gärna ha vita...värre med det! Jag hittade ett litet på Borett som får funka så länge!

KRAMIS

Grodmamman sa...

Zinkhusen finns ju hos många nätbutiker, så har jag fått tag i mitt.
Så fina brädor du gör också. Mathildas bräda var ju jätte fin! Såg att ni också har födelsedag och julafton nära varandra. Här fyller ju båda barnen år i november.
Kram

Jessica sa...

Hej,
vilka fina brädor du gjort! Fin text på dem också.

Lykthusen är så fina, hittade mitt på Bauhaus (lite otippat). Har sett att några satt upp dem på väggen det tycker jag är jättefint!

Må gott,
kram
Jessica

VIT och PASTELL sa...

Oj vad fina brädor. Vad duktig du är att texta! Det är INTE jag kan jag lova.

Mina glöggmuggar är köpta på DUKA för flera år sen så det är nog kört att hitta såna nu. DUKA finns ju inte längre heller så det blir dubbelt svårt, he, he.

Kram Maria

SockerBitsHuset sa...

VA??? Finns det vita zinkhus? Det har jag helt missat. vill ha!!! :) Jag har bara sett hus med själva zinkfärgen! Konstigt att det är så svårt att få tag på sånna. Dom måste ju vara lättsålda :)

Vilka roliga tavlor du gör:) jättefina!!!

Kram Therese

Anonym sa...

Hej vännen! Hoppas allt är bra! Hittade mitt vita hus på Village. Var på Ullared förra veckan och hittade där svarta hus, sååå fina. Tänker på er på jobbet :-) kram jessica