lördag 22 augusti 2009

Pysselsugen! :)

Igår eftermiddag var det verkligen ett pysselväder här i dessa trakterna.
Det regnade en hel del. Jag gillar när det är sol och fint väder men ibland är det mysigt att sitta inne och kura, tända ljus och bara mysa!
Så precis det gjorde jag och Mathilda igår.
Mange hade det nog inte fullt så mysigt i skogen på träningsläger i spöregn...men vi hade det varmt, torrt och gott! :))
**
Vad då göra??
Jo, texta på brädor är det ju många som gör. Jag har bara gjort det på canvas förut. Igår gav jag mig då på brädorna. Det är en viss skillnad...men kul!! :)
*
Här har ni resultaten från gårdagens pyssel!
*
Om det finns det är någon som är intresserad av att köpa något så kostar dom 100kr/styck så kontakta mig gärna
på min mejl som är neaidetgulahuset@hotmail.com.

Idag är det bättre väder så vi får se vad vi hittar på!
Kram på er så länge!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilka fina brädor du har gjort! Har du hittat stilarna på nätet eller har du textat helt på fri hand?
Här har det regnat ibland och varit sol ibland idag. Så tröttsamt när man tänkt sig en dag i trädgården!:)
Kram

Vitt o Vältummat sa...

Jättefint textat. Frihand eller?

MammasRussin sa...

Hihi så fint, så fint! Tänkte på de där värmeljushållarna som var slut... Jag har en bild av att det räcker att stoppa ner ett oljat värmeljus i betongen och ev byta ut stearindelen mot en tyngd. Sen när det bränt klart, ta bort stearinljuset *tada*, hål för värmeljus!

Cecilia sa...

SUPERFINT!!! (Nappa nu på detta hörrni och ge bort fina presenter till era nära o kära!)

K sa...

SÅÅÅ FIIINT PYSSEL DU GJORT ;D KRAAAM/K

Skatan sa...

Sitter här och diggar till Pink ;-) Så himla fina tavlor du har gjort! Inte bara tavlorna...ljusstakarna också!!

Kul att hitta hit :)

Anna