lördag 7 juni 2008

Sweden Rock Festival!

I dag är det sista dagen på den festival jag gillar mest!
Sweden Rock Festival! Det är en helt underbar tillställning. Hela Norje (utanför Sölvesborg) fylls med härliga människor som vill festa och lyssna på bra musik. Detta året var det rekordmånga besökare. Över 32000 såg Judas Priest i torsdags..ganska mycket för att vara en festival!

Jag har inte varit inne och tittat på några band men däremot händer det lika mycket, om inte mer, utanför.
Jag har träffat några vänner från Höör. Dom är där varje år och bor på samma ställe på samma campingplats. Smidigt för man vet precis vart man ska leta!

Här hemma har det inte hänt sådär jättemycket. Jag har varit ledig hela veckan men har bara sprungit runt och myst.
Ska måla om vårt sovrum och göra lite mysigt där. Har kollat ut färg. Det blir som i dom andra rummen på bottenvåningen..lite åt sand hållet!
Jag tycker att det är fint med sand, vitt och lite träfärgat ihop!
Ska även måla våra sängskåp och en skänk vita. Det kommer bli så fint.

Jag ska lägga ut en bild från sovrummet men det blir inte idag. Har ingen bild sen tidigare och just nu ligger där två stycken trötta individer och sover där inne!

Idag tänkte jag ta mig till en loppis i Näsum. Hoppas att jag får med mig Martina men vet inte om hon lyckades hitta barnvakt till sina småttingar.
Tänkte även kolla runt lite på utemöbler för det behöver vi verkligen nya. Sen i eftermiddag och kväll ska vi ut till festivalen med barnen. Jag, Magnus, Mathilda och hennes kusin Alexander. Vi ska gå och titta lite på folket och jag tänkte köpa lite nya sjalar.

Idag får ni en bild på min dotter (igen) som togs förra året på festivalen av en kille. Han la ut bilden på sin hemsida som är http://www.tozzynet.se. Många bilder finns där på massor av folk!


Ha det gott idag!

/Nea

Inga kommentarer: