söndag 8 juni 2008

Loppis i hettan!

Var på loppis igår. Jösses vad det var varmt! Inta skugga någonstans och det stod helt stilla.

Då svettades till och med jag!


Det blev inte så mycket som fick följa med hem. Var inte på riktigt shopping humör. Där fanns massor med fina möbler men jag körde med vår lilla bil, en peugot 205, och den lastar man inte dom stora sakerna i!

Jag har ändå massor med projekt som väntar på färg så det var nog lika bra!


Jag gjorde av med hela 52,5kr. Lagom!


Här är några av sakerna. Jag köpte även en väska att bära mina saker i och 5st glas assietter att ha under krukor.


Nu ska vi åka till Ivö och mysa lite!


Ha en bra dag!

/Nea

8 kommentarer:

In my house sa...

Fina saker till en lagom peng!!! Loppis är kul,, man kan få känna sig lite rik oxå på kuppen!!!

Ja, man få passa på att njuta av de fina vädret,,, man vet ju aldrig!!!

Ha de toppen! Kram j

Grodmamman sa...

Önskar att vi hade en loppis på nära håll! Fina glassaker du hittat. Ser fram emot att se ert sovrum också.
Kram

Sara sa...

Fina saker och du blev inte fattig på kuppen!
Kram Sara

C De-sign sa...

Loppis i den här värmen....men jag tycker du hade tur som kom hem med så bra saker till en så liten penning!!! Fölet hade mått lite dåligt men det var visst bara kolik...så allt är nog lugnt...(även om man oroar sig lite...) Var med barnbarnet till hennes islandshäst idag, han är så trygg och "stadig". Annars önskar man bara att dygnet hade fler timmar.....så mycket man vill hinna med nu! Ha det så gott i värmen!
Kram fr C

MammasRussin sa...

Så kul att se dina fynd! Jag var så himla loppis-sugen men det funkade inte denna gången! Nästa gång SKA jag med! Den där fina trälådan skulle jag åxå vilja ha!
CS snart! KRAMIS

Annika sa...

Fina loppisfynd till fina loppisprisr.... Flaskorna var ursnygga.. Kram Annika

Anonym sa...

Hej! Vilken skoj helg ni oxå verkar ha haft med loppis, Ivö o rockfestival. Snygga fynd du lyckats hitta i hittan :-)

Anonym sa...

hej hej! vilka fina saker du fyndat på loppisen, älskar gamla glasflaskor!!!

ja här i hallstahammar finns bara åsby hem och trädgård (som iofs är rätt stort) och sedan en liiiten butik med cult och miljögårdens saker.. sedan finns det ju lite i västerås och lite i köping, så man finner alltid nåt fint.. tycker det är kul med nätbutiker men tycker oftast att frakten är svindyr!!

ojoj, vågar inte ens tänka på hur det skulle vara att ha en bekant med inredningsbutik, hello tomma plånbok :)

stor kram sara