onsdag 6 januari 2010

Nytt golv! :)

Hej där!
g
Tackar för era middagsförslag!
Hade ju lite tidsbrist så jag rotade igenom min egen receptsamling oxå och hittade ett där som vi provade. Det var Herrgårdskyckling. Det var väldigt enkelt och snabbt och det passade mig!
g
Så nu har jag hunnit fylla "tjugoelva"! ;)
Har fått en del pengar och nu tänkte jag investera i en kamera! :)
g
Jag är inne på en Nikon D3000. Är den bra??
Det finns ju en hel del duktiga fotografer där ute så nu vill jag ha lite tips!!! :)
g
Igår när jag kom hem från jobbet så hade det minsann lagts ett nytt golv i hallen uppe! :)
Äntligen börjar vi bli kvitt dom fula fula fula golven!
Har ingen riktigt bra före bild men lite skymtar man iaf här!


Hoppas att vi snart kan klä in räcket med pärlspont oxå så att vägen upp hit blir fin!
g
Imorgon ska jag till frissan! Ska bli så kul för jag tänkte ge henne fria händer! Iiihhhh...!
Ska ta bilder så ni får se eländet innan och den förhoppningsvis bättre avslutningen! :)
g
Senare i veckan kommer det en utlottning så håll utkik! :)
g
Det snöar ute och gör nog det i stora delar av södra Sverige idag så kör försiktigt ni som ska ut på vägarna!
g
Kram på er!

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Nu förstår jag inte riktigt, menar du att du inte ville ha kvar det där fina golvet?!?;) Skämt åsido, det blir så himla fint med det fina golvet! Så mycket ljusare.
Lycka till med kameraköpet också, har tyvärr inga råd att ge.
Här snöar det också idag!
Kram

Jenny sa...

Na lova nu att inte kopa en ruskig Nikon! Har aldrig tyckt om att jobba med en Nikon! Om du vill vara omkring det priset sa varfor inte prova en Canon EOS Rebel XS med en Image Stabilization lens (IS)?!? Mycket skonare bilder och sjoper latt att anvanda!!!

Linda sa...

Du är såååå välkommen =)

Min tavla från dig är så fin, det blev verkligen bra inne hos Mille!

Kram L