onsdag 20 januari 2010

*trumvirvel*

Har ju haft en liten utlottning!
Såå kul att så många ville vara med! Kända ansikten, nya besökare, en trogen traderaköpare...!
Och ännu roligare tycker jag att det är så många nya bloggar jag har att besöka nu!
h
En vinnare ska ju presenteras!
h
Har klippt ut massor med små lappar med era namn på och lagt i min nyinförskaffade betongskål.


Mathilda fick äran att plocka en lapp!

Iförd pyjamas och allt! :)

Den som får fårtavlan är bloggerskan med bloggen Love and be proud!
Det drogs en lapp till och på den stod det Nina C och du får den textade brädan
Grattis till er!
Mejla mig era adresser så ska jag skicka era vinster!
Önskar att jag kunde skicka ngt till alla..men det finns vissa begränsningar! ;)
h
Har varit hos min mamma och hälsat på nu måndag och tisdag!
Det är allllllllldeles för långt mellan gångerna. :(
Imorgon tror jag att jag ska visa någon bild från den nya butiken i Lund och lite inköp! :)
h
Nu ska jag gå ner och göra mig en kopp te och plocka fram en semla! Mums mums!!

Ha en fin kväll!
Kram på er..!

6 kommentarer:

Love and be Proud sa...

Hej Nea!!!!! :) såååå glad! :) Den är så himla fin!!!! :) Mailar dig! ;)

Grodmamman sa...

Grattis till vinnarna!:)
Nu blev jag jätte sugen på semla! Får nog unna mig en i helgen, försöker ju hålla igen lite i veckorna.
Kram

Olelsi / Nettan sa...

Grattis till vinnarna!! Vilken duktig..lott dragare du har, även om inte jag vann så har du en fin blogg. Kommer gärna åter.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Nyanser av vitt sa...

Hej
Grattis till de lyckliga vinnarna i din fina utlottning
Ha en fin dag
kram Agneta

Cecilia sa...

Hihi vad det är kul med sånna här utlottningar o tävlingar :-) Grattis till vinnarna. De kommer inte att bli besvikna iallafall :-)

Så söt lilla snäckan är när hon drar de lyckliga! Du ringde mig på mob såg jag, sen sa Max att du var hos din mamma så vi kan väl höras en dag. Tyvärr glömde jag skriva up vilken dag vi bestämde..:-(

Anonym sa...

Wow, jag har vunnit! :)
Vad glad jag blev! Den fina text brädan!
Har mailat dig.

Nina C.