måndag 11 januari 2010

Jag har blivit med...

...Kamera! :)

Vilken skillnad det är att ta bilder med en systemkamera!!
Köpte en enkel sak och tanken är att kunna uppgradera senare om jag tycker att det är fortsatt intressant och kul! :) Och det kommer jag nog att göra!
Skulle behöva lära mig bildbehandlingsprogram oxå...hhhmmm..!

Nu är det så kul att ta bilder på allt och alla!
Här är min goa vän Lisa och hennes söte lille pojk!

Såå fina!

Jag har även blivit med lite kortare hår! :)

Bilden lånade jag från min frisörs blogg.

Har även blivit med en värstingförkylning och den har jag tack och lov ingen bild på! ;)
k

Måste passa på och säg att det är såå kul att så många vill vara med i min utlottning..det är så många nya bloggar man hittar till! :)
ä

Nu tänker jag återgå till soffan och hålla tummaran för att jag ska må bättre snart!
Gör jag det kommer någon tjej vid namn Josse få besök i sin butik denna veckan! :)

l
Ha det gott!
Kram kram

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Har flera gånger tänkt att jag ska köpa en ny kamera, men än har jag inte prioriterat det.
Fin du blev i håret!
Vore himla kul att få träffa Josse i verkligheten och även att få titta in i hennes butik. Hoppas att du blir frisk så att du kan göra det!:)
Kram

Cecilia sa...

Vad fin du blev i hårt:)passar dig säkert jättebra. Jag vill me ha en ny kamera:) Nu när jag ska börja jobba och inte är en fattig student längre kanske det blir en snart:9 Kram Cissi

Cecilia sa...

Hrm..trodde det var jag som redan skrivit här innan, snacka om förvirrad!
Vilket skarpt foto, syns att det är taget med systemkamera!!
Och snygg i håret oxå!
Krya nu på dig!

Pilo sa...

Vilken fin liten blogg du har. Fina bilder som kommer att bli ännu bättre med nya kameran.

Tack för att jag fick titta in.
Ha en mysig kväll!

Cathrin sa...

Hoppas du blir "biten" nu, av din nya kamera alltså. För det är så himla kul att fota när man har får mer möjligheter med mer riktiga grejer, upptäckte jag. Och sedan kan man ju uppdatera med fler objektiv. Håller själv på att lära mig vårt nya.

Nu tänkte jag anmäla mig till din utlottning nedan.


Ha en fin kväll!

Malin - I min trädgård sa...

Hallå där!

Åh vad jag också drömmer om en systemkamera! Men är det alltså så att det är stor skillnad - trots att man köper en billigare variant av systemkameran? Jag går i funderingarna, men vet eg. inte så mycket om kameror och så...

Ha det så bra!

Kram M

MammasRussin sa...

Vad fiiiin du är i håret!!! Skulle jag velat se live *blink blink*. Fina foto du tagit, hoppas vi får se mer foto snart! Har du lärt dig alla finesser nu tro ;-)
KRAMIS

Dicksonska våningen sa...

Va modig du är som ger frisören fria händer! Jag är rädd för frisörer... i smyg... så jag har just nu ganska långt hår...

Ser roligt ut att skaffa ny kamera!

Kram Annika

Nyanser av vitt sa...

Hej
Hoppas du mår bättre nu. Kände själv av en begynnande förkylning igår.
Kram Agneta