lördag 11 juli 2009

Sommarväska!

Att sy är verkligen superkul! :) Att brodera är oxå väldigt kul! Har gjort mina första broderier sen jag gick på mellanstadiet! :)
Sydde mig en väska med hjälp av Tone Finangers "TildasHus"! Superenkelt och fint!

Annars har det inte hänt mycket här hemma förutom att det snickras för fullt...dock inte här inne utan ute. Det byggs en lekstuga till Mathilda. Får se när den blir klar..då är det dags för mig att måla och fixa med inredningen.
Ska bli superkul! Kommer visa bilder snart!
Nu tänkte jag hoppa i ridkläderna för andra gången idag och se om vädergudarna vill väl nu! :)
Ha en trevlig lördag!

9 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken fin väska du har sytt. Och sådant där broderi, det är för avancerat för mig!:) Jag gillar korsstygn!:)
Här har det inte regnat de senaste timmarna, men det är knappt man vågar säga det högt!
Kram

Cecilia sa...

Så söt liten sommarväska. Jag antar att du själv broderat rosen!?
Max o Clara gillade M´s lekstuga :-) Och Clara gillade för övrigt att leka med Mathilda, det märks att hon gillar henne när de sågs på torget idag. Hoppas vi kan hitta en stund så de kan få leka igen :-)

Vitt o Vältummat sa...

Väskan är supergullig! Jag har också några av hennes böcker. Har inte sytt så mycket. Jo, en sovmask till Lars som han använder varje natt. Nu kan jag läsa och ha lampan tänd och han kan sova lugnt
Kram/Åsa

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har. Såg dig på Cecilias blogg, så kikade in. Mysigt hem ni verkar ha oxå.
Hälsningar Hanna som oxå bor i Varberg :) med tanke på din bror :)

Designe sa...

Vilken superfin väska du sytt! Va duktig du är! Ser gärna bilder på lekstuga snart, blir säkert jättefint! TAck för din kommentar hos mig om bilderna! Jag har köpt en Nikon D90 och gillar den men kan för lite än...behöver hjälp!:) Ha en skön vecka! Kram

A home far away sa...

Vilken fin väska minsann! Och vi ska också iväg på en ridtur, eller dottern ivarjefall:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla från Singapore

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ååå vilken söt väska! Vad duktig du är :)
Kram!

VIT och PASTELL sa...

Ooo så söt väska! Vad duktig du är. Tone Finnanger kan hon, fniss. Visst vill man sy allt i boken?!

Kram Maria

Cecilia sa...

Hej! Jag vill bara berätta att jag har fått mycket beröm för väskan;) så tack snälla för du tog dig tid! kram Cissi på jobbet :)