onsdag 22 juli 2009

Så roligt! :)

Hej hej!
För något år sen skrev jag lite text på en canvastavlor, en till mig och en till en en vän.
För ett tag sen frågade hon mig om jag skulle kunna tänka mig att skriva en som hon skulle ge på en namngivningsfest! Blev superglad! Klart som korvspad att jag ville! :)
Här ser ni resultatet! Hoppas den som får den tycker om den oxå bara..!
Förutom denna tavlan har jag sprayat lite ramar här hemma och köpt ny kruka och lite sånt..ni får se om någon dag! :)
Har en supertrött donna i mitt knä som jag nog får ta hand om nu. Får slarv mer här sen när hon har somnat! :)
Ha en bra kväll i regnrusket!
Kram på er!

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Vilken fin tavla du har gjort! Blev sugen på att prova mina stämplar på en tavla idag, får nog göra det imorgon!:)
Kram