söndag 28 juni 2009

Vilken vecka!

Vilken vecka det har varit!
Har gjort massor med trevliga saker! :)
Det började med att jag körde till Mamma i Lomma i måndags. Jag och Mathilda "gjorde" Lomma Beach en liten stund på både måndagen och tisdagen...härligt!
Vi umgicks med Mamma, var ute och gick, var i mammas butik och hann även med Stoff & Stil.
Körde hem på tisdagkvällen för att sen upp tidigt för att jobba på onsdag och torsdag. Hann med "lite" värk (usch vad det var jobbigt!) också.
I fredagsmorse kl 06.00 satte jag mig på tåget till Varberg för att träffa lillebror, åka till Ullared, Ikea OCH för att hjälpa honom att få det lite mysigt i hans nya lägenhet!
Det blev en låååång fredag med bara handla och för att klockan 22 på kvällen trilla innanför dörrarna med massor av saker till Fredriks lya.
Det fanns ju ingen tid att spilla så vi började packa upp och skruva ihop möbler!
På lördagen fortsatte vi med vårt "inredande". På eftermiddagen kom Mathilda och Magnus upp för att träffa "Fegis" (Mathilda´s uttal på Fredrik! Ha ha ha..lika kul varje gång! ) och hämta hem mig och min packning. I natt bar det hemåt igen!
Idag har jag inte gjort många knop..bara latat mig och njutit av det fina vädret! :)
Bilder från "Fegis" lägenhet kommer så fort han har fått "tummarna ur" och mejlar mig dom! ;) Det blev bra och mysigt!
Kommer visa mina inköp från Ullared senare i veckan.
Men idag tänkte jag visa det inköp i veckan som jag gillar allra mest! En stor fin klocka som jag köpte hos mamma på Kudde & Kandelaber i Lomma. Så fin! :)
Lyckades inte få till bilden så bra så den ser mindre ut än vad den är! :/

Nu väntar lite fotbad och en ny bok! :)
Kram på er så länge!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Du får säga till lillebror att dina läsare vill se bilderna! Då kanske han skickar dem snabbare!:)
Vilken häftig klocka!
Kram

EN INREDOHOLIC sa...

men så mysigt det låter!!! Hoppas allt är bra och att solen skiner på oss lääänge! Kram Jannice