måndag 22 juni 2009

Nu åker vi...

...snart till Lomma! :)
Jag och Mathilda ska åka och hälsa på min mamma. Men vi tänkte även hinna med lite annat oxå. Stranden, mammas butik, Coop Bygg och Stoff&Stil!! :)



Förra veckan jobbade jag urmycket och har knappt varit och hälsat på hos er..ska försöka bättra mig! Jag är glad att ni iaf tittar in här och lämnar så gulliga och snälla kommentarer. Dom värmer varenda en! :)

Lite inköp hann jag dock med på min enda lediga dag. Några kuddfodral! Köpte dom på Bromölla möbelaffär. Billiga och bra...bara 49kr! :)

Senare i veckan kommer det bli två dagars jobb innan jag åker till lillebror i Varberg! Vi ska till Ullared och Ikea för att hitta saker till hans lägenhet, som han vill ha hjälp att få lite mysigare! Kul att han vill ha min hjälp! :)
Hoppas vi hittar mycket bra saker så det blir som jag har tänkt det!

Ha det gott så länge så hörs vi när jag kommer hem från Lomma!
Kram på er!

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Snygga kuddfodral!
Lycka till med stylingen av brorsans lägenhet!
Kram

Vitt o Vältummat sa...

Lomma, där har jag bott. Vad är det för butik din mamma har?
Kram/Åsa

Stämningsfullt sa...

Hej!
vad roligt med en liten resa!
Så fina kuddar du fyndade och toan blev ju jättefin!
Kram!

Anonym sa...

En riktig liten pärla till blogg!! Me like!!

Agneta från Österlen

MammasRussin sa...

Hej där! Snygga kuddar! Du kan väl slå en pling om ni har lust att ses i veckan? KRAMIS