söndag 14 juni 2009

Nöjd och Missnöjd! :/

Det jag har sysslat med är att sy ett förhänge till vår toa, måla spegel och krokar. Nya handdukar från "reabutiken" Hemtex har det oxå blivit för 29kr styck.
Före:



Efter:


Det känns mycket fräschare och trevligare där inne nu! :) Känner mig nöjd. Skulle behöva måla om väggarna som blev fördärvade då vi fick vattenläcka och slet upp golvet..men var sak har sin tid! ;)
När vi flyttade hit så hade detta badrum samma blåa färg som fortfarande finns kvar på dörren och som jag har lyckats få med i spegelbilden! Ska måla denna dörren när dörren i hallen får sig en omgång!
Har lyckats skaffa mig ett missnöje här oxå. Spräckte spegeln! :( Så korkad. Men ska man snabba sig för att hinna göra ett inlägg innan vi ska iväg till min pappa så...!
Nåja..!
Ha en trevlig kväll!
Kram på er!

12 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad fint du gjort och med enkla medel. Synd på spegeln dock, men det fixar du säkert!:)
Här var det också blått i stora badrummet när vi flyttade in, men nu är det helkaklat i vitt med grått klinkersgolv.
Kram

Vitt o Vältummat sa...

Det blev jättefint! Synd på spegelglaset men det går ju att reparera.
Ha en skön kväll
Kram/Åsa

Cecilia sa...

Så fint det blev, det blev ju en riktig uppfräschning :-) Så duktig du är!

Malin - I min trädgård sa...

Hejsan! Jag håller med- badrummet blev jättefräscht! Jag gillar när man kan förändra så mycket med små medel.

Jamen vilken tur att Hässleholm står kvar ;). Jaha han bor i Tyringe, då tänker jag direkt på Skyrup, som jag tyckte var så kul. Där hittade vi många kul saker :).

Ha en bra vecka!

Kram M

In my house sa...

Godmorgon..... =)
Jag sa mina problem, mage och så,,, man får berätta hur man mår m,m. Kommer inte ihåg va de hette,,, men den vita påsen,,, inte tab, + kalk tab..... Man skulle koka mina alger så att det blev en gele, som varade i 1 veck i kylen,, grrrr, smakar nog gott, hmmm!!!!

Allting blev typ 540kr, å ja fick de på räkning!
han vet vad som passar en,,, när man säger problemen,,, detta va för mag å tarm!!!!!

- Toan blev ju superfin,,, tänk vad lite don kan piffa till det så mycket!!!!
(den tjejen, jag pratade med,,, kunde inte äta några mjölkprodukter,,, eller typ nån mat,,, men nu kan hon äta allt! och är jättebra) såååån LYCKA... De ska vi mä bli
Kraaaaam j

EN INREDOHOLIC sa...

Men duuuu vilken skillnad det blev. Underbart fint!! Beige o vitt. Supersnyggt!

Kram på dig.
Jannice

Cecilia sa...

Hej!
Ja vi har sannerligen haft en fullspäckad helg! Puh..
Klänningen har blivit använd! :-) Den är så sval så hon kommer ha den mycket i sommar, om det nu blir nån sommar.
Kram!

K sa...

SNYGGT!!!Vilken skillnad med det lilla, bra smak du har ;D Kraaam o trevlig midsommar/K

MammasRussin sa...

Tjing! Så väldans snyggt lilla toan blev då! Du har och göra hela tiden du! Tyget du valt är extra snyggt (har samma själv!).
Nästa vecka ses vi gärna, om det var den veckan du menade?! Jag jobbar dock till 16 hela veckan, annars andra veckor till 1430!
KRAMIS
PS Har en lånad söt, lång sak som jag tackar supermkt för att jag fått låna :-) Ligger tvättat, klart och nerpackat och väntar på att få komma hem igen :-D

Blogg by Maliin Stoor sa...

Så fint!
vilken skillnad!

Ha en skön midsommar!!


Maliin

Annika sa...

Mmmm vad snyggt det blev.... det behöver faktiskt inte kosta skjortan jämt..:) sitter o lyssnar till en regnskur som dök upp så där hastigt.... typiskt...Ha nu en riktigt skön midsommar... Kram Annika

C De-sign sa...

Så fint det blev! Länge sedan jag tittade in till dig men tiden räcker inte till... nu är det så mycket som man vill greja med. Men allt är väl med hästar och människor och hund! Hoppas du får en skön semester, jag har snart ledigt, bara två arbetsdagar kvar....jippie!!! STOR KRAM fr C