torsdag 11 juni 2009

Långt mellan gångerna! :/









Vi tar alla bilder först vet jag! Dumma blogger! :P

Vad det har blivit långt mellan inläggen här. Det är ju inte riktigt meningen men lusten har inte infunnit sig riktigt!
Men alla har vi väl svackor ibland!?!

Var ju på Rockfestival! Väldigt trevligt men gudars vad det var kallt! Tog inte så många bilder själv men har fastnat på några bilder ändå.

Här hemma har det inte hänt så mkt! Lackat trappan har jag gjort, så nu räknas den nog faktiskt som färdig. Nu ska vi "bara" klä spaljen med pärlspont, slipa och fixa ledstången, snickra en lite klädhängslösning, måla ful toadörr, måla lister och lite till...där i hallen alltså! :)
Kommer bli kanoners när det är färdigt!

Igår snabbpysslade jag och Mathilda. Köpte lite ljus som vi placerade i en skål med sand och sten. Tycker att det passar bra i vårt vardagsrum där vi har/ska ha lite navystil och dessutom passar det ypperligt med detta väder vi har nu. Regningt och kallt! Men med ett vitt bord under kommer det att passa ännu bättre! ;)
Ringde till en målerifirma idag för att höra vad dom skulle ta för att måla vårt soffbord och skänk. 1400kr för båda! JÖSSES!! Nä..jag ska nog måla sakerna själv...! Jobbigt bara när man måste använda oljebaserad färg. Luktar ju inte så gott!
Köpte silverfärg till ett loppislampa igår. Tycker att det blev väldigt fint! Kanske att jag skulle velat haft det ännu lite blankare men jag är nöjd ändå. Nu ska det bara hittas en snygg, vit lampskärm oxå! :)

Nu ska jag äta lite sen blir det att kika runt hos er och se vad ni har hittat på!
Kram kram

8 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Varför måste du måla med oljefärg? Det gör inte jag men jag har kanske missat något..
Lampan blev fin med silver på.
Ha en skön kväll
Kram/Åsa

Grodmamman sa...

Visst blir man irriterad när Blogger strular!:)
Visst går det upp och ned när det gäller bloggandet, men det är lika kul varje gång du skriver!:)
Ni verkar ha haft kul på festivalen!
Kram

Vitt o Vältummat sa...

Tack för att du har anmält dig i min tävling men jag vet inte om jag shabblade till det för jag fick inte med din mailadress. Kan du skicka ett nytt inlägg så ska jag se om det går bättre denna gång?
Kram/Åsa

Vitt o Vältummat sa...

Ursäkta glömde svara på din fråga. Jag syr även lite på beställning. Tar 75 kr för en sådan gästhandduk med monogram
Blev rena spammet det här:-)
Kram/Åsa

In my house sa...

Ooooohhhh vilken Tuff Brutta =)
- har haft fullt upp med en massa kul,,,, så jag har inte haft tid att kika in.... Det kan hända skitroliga saker i framtiden,,,, om allt blir som vi vill,,, lovar att berätta så fort jag kan....

Duuuuuuuu,,,, jag har hittat våran livs medicin.... =) DU måste oxå prova... Jag har ringt å beställt....
Pratade med en tjej när jag va i stan,,, som har IBS,,,, har hört att hon ha blivit bra, så jag va tvungen att fråga! hon har varit exakt på alla vis lika dålig som jag med allt,,, i 20år,, och nu har hon varit helt bra i 3år... Hon äter Alger, Gå in och spana på
alg-borje.se
Nummer att ringa är: 026-133520

- Jag ringde igår, han va superbra, sa mitt problem och han sa att det är på tiden att du ska få bli frisk.... Hon märkte skillnad på 2 dagar!!!! man kokar algerna så det blir en gele, tar några skedar morgon och kväll...
Hennes mamma har reumatism hon har slutat med medicin och äter bara alger,, och är super bra! Han sa, har du problem med hyn, eller allergi, å de ha ju jag fått,,, då kommer du att bli mycket bättre med de oxå. Det är super bra mot bihålor, luftvägar, mage å tarm, värk , fibrom, immunförsvaret blir super starkt m,m.!!!!!

DU MÅSTE OXÅ PROVA,,, hela min familj ska typ börja! man äter alger och kalktab,,, kostar 500kr i halvåret, det är ju ingenting!!!!!

Hon hade ingen tro alls,, provat så som vi ALLT,,, men blev helt bra!!!! kan äta allt och har startat en butik, som hon inte trodde för 3år sen.....

Gå in och kolla Nea!!!!! jag längtar efter min leverans!!!!


Puss på dig!!!

In my house sa...

Ja,,, men du! detta är ju bra för hela kroppen, trots besvär!!!! så prova du mä,, så vi kan jämföra.... Jadu,,, jag är å springer hit å dit, så mig är det svårt att få tag på =) har j ingen nummer grej, så att jag ser vilka som har ringt!!!!

-Han man ringde va jättegulli å trevlig,,,,, å så skönt at höra någn säga,,, Åååå, det är på tiden att du ska få bli bra!!!! det säger ju aldrg någon!!!!

kram kram j

Designe sa...

Ni såg ut att ha haft kul! :) Härliga bilder!
Ha en trevlig helg! Kram :)

Helena sa...

Vad roligt med rockfestival! Hoppas din kväll bli skön! Kram Helena