onsdag 3 juni 2009

Nu byter jag stil! :)

Nu är "tivolit" i stan, så jag slänger in dom romantiska tunikorna och byter det mot svart, jeans och nitar! ;)
Det jag pratar om är Sweden Rock Festival!
Det är där jag kommer att vara dom närmaste dagarna och imorgon vid 15-tiden kommer jag att börja festivalen med att stå i solsken (hör ni det vädergudar!!!) med en kall cider i handen och lyssnar på Volbeat! Njutning kallas det! :)



Återkommer på söndag med mina små projekt och vem vet om ni även får se någon bild av hårdrocksbruttan!
Kram på er!

8 kommentarer:

Annika sa...

Jisses människa hur bär man sig åt för att fynda sååååå billigt...:) du hittade jättefina saker... skåpet var urtjusigt o bordet likaså.... digga på nu bara... KRam Annika

Grodmamman sa...

Ha härliga dagar på festivalen! Hoppas att vi får se bilder av rockbruden!:)
Kram

Cecilia sa...

Ha de så skoj, det lär du säkert ha! Jag är glad att jag inte är där.
Visa gärna den söta tavlan som du fick av mathilda!
Kram!

Vitt o Vältummat sa...

Ha det kul på festivalen!
Kram/Åsa

EN INREDOHOLIC sa...

Underbara festival, var där för några år sedan. Ha det uuunderbart! Kram Jannice

A home far away sa...

Ahhjh är den nu..trodde festivalen var i Juli, nähepp blev det inget i år heller då, förra året spela väl Alice Cooper o Poison mina gamla glamrocks godingar:)

Ha en fin helg
Kram Gunilla

Jessica sa...

Jasså hela byn är förvandlad till Rockfestival !
Blir kul att se dig som rockbrutta :)

Hoppas du haft en kul helg!
Kram
Jessica

MammasRussin sa...

Hehehe ja detta måste du ju visa, rockbruttan alltså! Var Volbeat bra live?? KRAMIS