onsdag 27 maj 2009

Ogräs! :)

Tänk att ogräs kan vara så fint! Vem har förresten bestämmt att det är just ogräs?
Jag och Mathilda var ute och "cyklade en promenad" som hon kallar det! :) Då passade vi på att plocka lite saker som växte längs kanten.
En bukett till mig och en till henne! Mysigt!




Idag är det fint väder men det blåser storm..kanske perfekt att hänga ut tvätten idag då!? Får nog förankra det ordentligt bara! ;)
Nu blir det frukost. Jag har jobbat natt på BB och precis gått upp!
Ha en Trevlig dag!

5 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka fina buketter, riktiga sommarblommor!
Mysigt att cykla promenad! Bra uttryck!

Ditt skåp som du fyndade är bara så fint! Min mamma har ett vitt som jag kastar lystna blickar på varje gång vi är där :)

Blir fint trärent eller vitt tycker jag.

Må gott,
kram
Jessica

Grodmamman sa...

Vilka fina buketter och jag tycker faktiskt att ogräs kan vara lika vackert som "riktiga" blommor!
Det blåser nästan storm här också, känner mig ganska sönderblåst redan och nu ska jag snart spendera en timme på fotbollsplan med dottern!:)
Kram

Cecilia sa...

Det var minsann inte många timmars sömn:-(
Söta buketter!!

Vitt o Vältummat sa...

Ogräs kan vara väl så fint som "riktiga blommor". Vet du att Kirskål har varit en "riktig blomma" aen gång i tiden? Åtminstone har jag hört det...
Kram/Åsa

K sa...

OOOOH VILKA SOMMARBILDER!!!Känns som midsommar ;D kraaam/K