torsdag 9 april 2009

Påskris!

Då är påsken här! :)
Igår tog jag och Mathilda in lite ris!
Satte det i en kanna som jag hittade i min pappas källare för något år sen.
Gillar den väldigt mycket!
Ruffig och fin! :)

Nu blev det lite naket och kalt med den rostiga kannan, riset och bara fjädrar så idag tänkte jag införskaffa något fint, med färg, att hänga i!
Idag skiner solen så förhoppningsvis så ska vi kunna tillbringa större delen av dagen utomhus. Har varit flitig och målat ett skåp idag, men det visar jag senare! :)

Ha en trevlig dag!

//Nea

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad olika vi tänker! Jag tyckte att det var jätte fint precis som det var på bilden!:)
Hoppas att ni får en skön påsk!
Kram

In my house sa...

Önskar dig och lilla familjen en mysig Påsk helg, med GOOOOD mat Nea å Mycket godis.... Ska din lilla påsk kärring gå runt å Påska idag.... Eller ni tar Blå kulla direkt??? Vi ses där isåfall =)

a de så mysigt,,, varm kram j

C De-sign sa...

Fint med ris...och HÄRLIGT med PÅSK!!!! Hoppas att du har det riktigt bra!!! GLAD PÅSK-KRAMAR fr C

Kjolesnekkern sa...

God påske, mvh Marianne:-)

Cecilia sa...

Nu börjar ditt bloggande ta fart ordentligt - KUL!!
Finfin kanna att ha påskriset i.
GLAD PÅSK!

Annika sa...

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK.... Kram Annika

K sa...

Här sitter sura lilla jag (OBS stoora ägguppsvällda jag ;/)med ett stort glas vin och datan å har d såå skönt så!
Nog fick ja hjälp m städandet i torsdax åxå. De hade liksom noll val så bitchig som jag va...Sambon kom faktiskt hem o fråga VAD han sku gö...sen satte jag mellanbarnet på dammsugning uppe å minstingen på tvättsortering...Sonen hade vett att hålla sej borta HAHA
idag är jag aningens snällare...hehe
Ha en fortsatt trevlig påsk söta du!Kramis/K

In my house sa...

Glad Påsk igen *fniss*