onsdag 8 april 2009

Chefen gjorde min dag!

Tänk att det kan vara chefen som gör ens dag!
Nu börjar ni säkert att fundera i banor som tex..fick hon en superbra lön?
Nope..inte denna gången!
I förrgår hade min chef tagit med sig en kvist Magnolia som hon satte i receptionen på avdelningen. Jag blev helt till mig av förälskelse och gick där och tittade och pillade på den vackra kvisten. Började fundera på om man kanske kunde köpa en sån kvist någonstans..?
Frågade Lis-Marie , som chefen heter, om hon visste någonstans. Hade absolut ingen baktanke med det, men igår hade hon tagit med sig en jättekvist till mig!
Jag blev verkligen såååå otroligt glad! :)
Se så fin den är! :)

Nu går jag här hemma och njuter av min kvist och bara längtar till den slår ut!
Några knoppar börjar spricka så det dröjer nog inte länge till! :)


Ha en bra dag!

//Nea

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ska bli kul att se när den slår ut! Och det är ju inte alltid man behöver få högre lön av sin chef för att bli glad!:)
Kram

EN INREDOHOLIC sa...

underbart vacker!!! Och så himla gulligt av henne! Verkligen!!

Önskar dig en härlig påsk
kram
jannice

hemma bäst sa...

Jätte fin kvist!! min sambo tror att våran trappa är lackad! den är nog nästan det enda som vi inte gjort om. fast jag tror inte att det skulle se konstigt ut om du betsade den, annars så tycker jag också att det är snyggt med hel vita trappor..spännande att få se hur det blir. glad påsk Kram jennie

Cecilia sa...

Tänk så lite egentligen som kan förgylla ens dag! Magnolia doftar helt underbart enligt mig oxå. Så veckert dessutom.

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! vad underbar!!
jo, överkastet är jättefint i verkligheten. Kraftigt och med en söt veckad kant.

Glad påsk

Piffa och Puffa sa...

Tänk att så "lite" kan göra så mycket. Det enkla är så vackert.
Ha en skön påsk.
Kramar Anette

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Magnolia ...vacker. Vad snällt och omtänktsamt av din chef. Sådana presenter är de man blir gladast av... presenter som man inte förväntar sig... Trevlig påsk. Vänligen Johanna