söndag 12 april 2009

Kommer ni ihåg?

Hej och hallå!
Hoppas påskfirandet, med allt vad det innebär, pågår för fullt fortfarande!?
Jag har jobbat fredag och lördag och nu är jag ledig två dagar.
Sen...sen börjar jag på BB/Förlossningen igen! :) Det känns jättebra och roligt! Lite vemodigt var det igår när jag gick hem. Kommer sakna mina arbetskamrater som jag har haft nu. Men vi kommer säkert stöta på varandra i huset! :)

Innan helgen började jag på att måla det fina (?) skåpet som vi fick av Manges föräldar.
Kommer ni ihåg det?


Nu är det vitt och fint! Inte klokt vilken skillnad det gör. Innan tog skåpet sån plats men nu känns det mycket mindre och nättare.



Idag ska vi köra till min mamma i torpet. Det vankas loppis! :)

Ha det gott!
//Nea

7 kommentarer:

In my house sa...

Hallloooo Bruttan..... Oooohhhh, kan du inte fota lite i din mammas torp,,, det låter så himlans mysigt med ett torp,,, VILL HA....

- Skåpet blev kanon,,, sån skillnad det blir med färg,,, duktig du ha vatt!!!
Kul att du äntligen ska börja "trivas" på jobbet igen,,, alltså med själva arbetsuppgifterna!!!!

Ha de så mysigt hos mamsen

Kraaaam j

Stämningsfullt sa...

Hej!
Wow det blev verkligen jättestor skillnad! Sååå fint!
Kram.

Grodmamman sa...

Vilken skillnad det blev! Jätte fint!
Hoppas det blir en lyckosam loppistur!:)
Kram

MammasRussin sa...

Så fint, så fint! Har du färg o lust får du gärna kommer över o fortsätta här......;-)
Olofström är svaret på din fråga!
KRAMIS

Annika sa...

Vilken skillnad det blev på skåpet..... fiiint.... å vad kul att få vara på BB.... med alla små söta..... hoppas du fyndade rejält på loppisen.. KRam Annika

K sa...

WOW sicket fint skåp...verkligen jättefint!Men d måste vart smådrygt å måla...
Ha d bäst kram/k

Bella sa...

Jag brukar också förvånas över att stora möbler blir nätta och luftiga genom att man vitmålar dem...tänk att lite färg kan göra så stor skillnad!
Vad kul att du snart är tillbaka på förlossningen igen!
Kram,
Bella