onsdag 14 januari 2009

Åhhh..!

Det finns band och musik som ger en massor av gåshud och nästan tårar i ögonen.
Jag är ett stort fan av bla AC/DC.
Har sett dom en gång förut och snart kommer dom till Sverige igen!
Har ikke fått tag i biljett ännu men jag hoppas att hitta! :) *håller tummarna*

Ibland känns det konstigt när man sitter och syr kuddar med rosor på och lyssnar på hårdrock. Eller som när jag sitter i bilen med mina skira tunikor och vråldiggar på högsta volym! Ha ha.. Ja ja..det är jag iaf!

Idag spelar jag en av mina favoritlåtar med just AC/DC!
Enjoy!

Kram på er alla!

5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kan riktigt se dig framför mig när du diggar loss!:) Här är det sambon som diggar AC/DC och jag stänger helst av!:)
Kram

In my house sa...

Jaså, en hårdrocks brutta..... =) du har mail hjärtat =) =)

Cecilia sa...

Haha jag kan förstå att du tycker det känns lite konstigt att sy roskuddar samtidigt som du diggar AC/DC. Men vem säger att musikstil och inredningsstil går ihop?
Ja vi mår bra här. Har varit hemma med Clara igår + idag för hon hade feber igår. Vet inte vad det var för topp, för hon är inte fökyld eller hostig. Nåja.

Annika sa...

Åh den låten är ju bara såååå bra.... har en massa ga,la band liggande från "tiden" som rockare o sonen har hämtat hem det mesta av dem nu på nätet.... gillar även Gun`s`roses.... o .... ja listan kan göras lång..... bilen är ju kanon att digga i..... här har man ju tonåringar som gärna hänger på...:) du kan tänka att det rockas....:) Kram Annika

Anonym sa...

hej gumman!! man ska göra som man känner det :) jag gillar den skira vita stilen på inredning men klär mig gärna lite rockigare istället.. bara man är sig själv :)

tror det blir snyggt på övervåningen så som du förklarade :)

ljusstakarna är från den mysiga butiken EPOK i Köping. kika i lite shabby butiker så hittar du säkert nåt liknande, mina var ett kap! 159 kr st.

stor kram sara