torsdag 15 januari 2009

Hade ju tänkt visa...!

Hej alla!

Idag hade jag tänkt visa mina fina gardiner som jag fick av mamma i julklapp!
Jag strök och donade...men dom var alldeles för långa så jag får lägga upp dom en bit först! Hoppas jag hinner imorgon så jag hinner visa er då för sen ska jag jobba några nätter och då är jag knappt "alive"!

Så istället för fina gardiner så får ni två andra Youtube klipp som jag verkligen gillar!

Nästa gång jag åker tåg eller buss så får dessa killar gärna underhålla en stund! Så jag gillar alltså inte bara hårdrock utan nästan all musik! :)



Om jag någon gång gifter mig så kommer jag nog inte ha ngn traditionell bröllopsdans..inte efter att jag sett detta! :)



Nä..nu får jag sätta mig vid maskinen om jag ska ha ngt vettigt att visa er någon gång! :)

Ha en bra kväll ni underbara som är här och läser!
Kram kram

1 kommentar:

Sara sa...

Hi hi jag hade ingen bröllopsdans och det var nog tur....... :-)
Kram Sara