onsdag 16 februari 2011

Blir det vår och sommar någon gång?

Har ni sett så fina skor jag har köpt! :)
Så nu får det väldigt gärna bli sommar så jag kan använda dom.




Vi var några som beställde från jobbet i måååånga olika utförande och vi är alla så nöjda. Vi ska göra en ny beställning igen och för mig blir det mörkröda lack med svart sula som är lite mjukare att gå i så att jag kan ha dom på mitt jobb! :)
Tror minsann att jag ska beställa ett par till Mathilda oxå...för dom är verkligen till ruggigt bra pris!
.
Nu till jobbet!
Kram kram

7 kommentarer:

Fröken C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken C sa...

Kanonsnygga!!!!!
Röda lack låter läckert:))

Ha det gott!
Kram C

emma sa...

riktigt snygga!! Röda lack hade jag me kunnat tänka mig :) vart har du beställt dom?
kram

Tessan sa...

Åh så fina! Var har du beställt dem?

HannasHörna sa...

Det känns ju konstigt att man ska kunna ha träskor snart. Längtar dock!

Ha det gott!

Cecilia sa...

Nja, jag måste ju va ärlig, inte riktigt min stil eller som jag föreställt mig. Men jag är antagligen inte så inne av mig...
Vad kul att ni vill komma den 12/3!

In my house sa...

Hej min lilla snutta, hoppas du mår braaaaaa, usch, jag ha vatt så dålig på att skriva till dig,,, men nu vaknade jag pigg vid 6, så nu har jag tid att kika runt :)

Butiken går bra :) jag har anställt eas, precis som vi ville :) så härligt!!!! hoppas din mage å allt ä bättre, ha de gött vännen...
stor kram josse